[DVD+RW] JLMS 165 herkent DVD niet

Pagina: 1
Acties:

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Hoi,

Ik heb vandaag een DVD+RW van iemand geleend, maar ik kan hem niet openen.
Ik heb een JLMS XJ-HD165H DVD speler (met de laatste firmware, CH11), maar Windows blijft aangeven dat er geen geldig media in de DVD speler zit.

Volgens de specificaties, en volgens Nero Infotools moet de DVD speler gewoon DVD+RW kunnen lezen.
Nou las ik dat het misschien zou kunnen liggen aan multisessie, maar hoe kom ik er achter of er inderdaad met multisessie is gebrand? En is er eventueel nog een mogelijkheid de DVD te lezen zonder dat ik hem opnieuw moet laten branden?

Verwijderd

wanneer dvd niet afgesloten is kun je met dvdbrander de gebrande track er af halen en later openen met isobuster

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Het probleem is dus dat ik geen dvd brander heb, alleen een dvd speler.

Ik zat zelf ook te denken aan het maken van een iso en die dan openen met iets dat er dan wel iets van kan maken.. Alleen, hoe maak ik een iso van een DVD (1:1)?
Alle programma's die ik tot nu toe heb gebruikt krijgen het voor elkaar er een 700Mb iso van te maken :X

Verwijderd

Zal toch niet gaan in dvd speler<die wil niks weten van niet afgesloten dvd's .
UltraIso maakt achter elkaar dvd.iso op hd af brander en dvdspeler, maar dan moet DVD wel afgesloten zijn.
Wordt iso groter dan 4GB, heb je NTFS nodig of je maakt in Fat met Nero image, die splitst dan in 2 delen.