Welke techneut kan mij helpen mijn HP Scanjet 2200C weer aan de praat te krijgen? Hij heeft altijd prima gewerkt (via USB), maar toen ik maandag j.l. iets wilde scannen kwam ik niet verder dan "nieuwe scan starten". De nieuwe scan komt op het scherm, je kan het schermgebied selecteren, maar verder werkt het hele programma niet meer. De teksten op scherm bij de div. knoppen zijn verdwenen, evenals de afbeeldingen bij de 2 onderste knoppen, en bij aanklikken reageren ze niet. Ook de menu's in de menubalk, die met het scannen te maken hebben, werken niet. Ook de Twain applicatie werkt niet als ik vanuit een ander programma(b.v. Paintshop Pro 7) de scanner wil openen, loopt dat programma vast.
Ik heb dagen lang van alles geprobeerd, zoals software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd(van CD en gedownload van de HP site)alle registerverwijzingen verwijderd, weer opnieuw geïnstalleerd, recent geïnstalleerde sowftware verwijderd etc. Ook een telefoontje(1uur en 20min.)met de HP helpdesk bracht geen andere oplossingen dan reeds vermeld. Ook heb ik met een register clean programma het register geschoond. Ook dat hielp niet. Wie o wie kan mij helpen???
Ik heb dagen lang van alles geprobeerd, zoals software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd(van CD en gedownload van de HP site)alle registerverwijzingen verwijderd, weer opnieuw geïnstalleerd, recent geïnstalleerde sowftware verwijderd etc. Ook een telefoontje(1uur en 20min.)met de HP helpdesk bracht geen andere oplossingen dan reeds vermeld. Ook heb ik met een register clean programma het register geschoond. Ook dat hielp niet. Wie o wie kan mij helpen???