DVD frustratie

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:31
ben dus de hele middag opzoek geweest naar een beetje behoorlijk dvd speel proggie (zit niks bij m'n speler)
en het enigste wat tot nu toe werkt, is power dvd 3. Alleen stopt dat ding na 5-10 min.....

Misschien dat iemand mij verder kan helpen?
THNX

• Dualdude
  • Laatst online: 08-03 22:36
Ik heb sinds vanmorgen een Creative 12x 40x DVD speler. Ik gebruik WinDVD, werkt op zich goed, alleen het hakkelt wel een beetje, maar ik denk dat dat komt omdat ik maar een Celeron 533 PPGA heb.

• sharkzor
misschien zou je een mailtje richting r.vloothuis@hccnet.nl kunnen sturen? thnx

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Als ie schokt ff checken of DMA van de DVD speler staat ingeschakeld.

• Dualdude
DMA is aan en nog schokt het....

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15
powerdvd en windvd 2.3 zijn de meestgebruikte software dvd-players..het beste vind ik zelf powerdvd..en tja..deze programma's zijn nou eenmaal niet gratis te verkrijgen..dus kopen ;)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Dat zijn ze wel, je moet gewoon goed zoeken op de 'bekende sites' :)

Verwijderd

PowerDVD zuigt! Cinemaster 2000 heerrrrst en is het beste afspeelprogje wat er is. Punt uit.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op zondag 03 december 2000 14:35 schreef xoploosx het volgende:
PowerDVD zuigt! Cinemaster 2000 heerrrrst en is het beste afspeelprogje wat er is. Punt uit.
Goede motivatie, ik ga gelijk PowerDVD van m'n systeem smijten!

(BTW wearborg, je hebt allang een ICQ-pager gehad met de 'vriendelijke groeten')

• Dualdude
Ik gebruik nu PowerDVD 3.0 en het werkt perfect. Conclusie -> WinDVD zuigt voor mijn systeem.....

• sharkzor
misschien dat iemand mij aan o-cp3004.zip
kan helpen? thnx
r.vloothuis@hccnet.nl

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:01
Ik vind power DVD helemaal niets, onduidelijke "speler" op m'n monitor en ondoorzichtig te configureren.
bij m'n Mpegkaartje zat DVDStation en dat vind ik heel helder en duidelijk te bedienen en werken. En de dvd's lopen er soepel op...

Verwijderd

Waarom koop je niet gewoon een Realmagic Hollywood plus. Die kaart is echt goed. Doet het ook perfect op m'n Sony trinitron 70cm TV.

Verwijderd

Ohdoemaarwat: bij jou ookal :) kheb ook een dxr3-tje met sony trinitron 71cm :) sjill he :P

Verwijderd

Zekers, vooral met SVHS kabeltje heb je superstrak beeld. Geen FD Trinitron kan hier aan tippen. En je kan zonder problemen NTSC DVD's afspelen. Echt zo goed en zeker sjill. :9~ Heb het al een jaar!!!
Pagina: 1