Sinds een dagje ofzo is het spel chrome 'uit'. Ik heb het kunnen bemachtigen en ik moet zeggen: Het is een PRACHTIG spel. Echt de mooiste 3d buiten graphics die ik tot nog toe in een shooter heb gezien. Er werd beweerd dat dit spel DE Halo killer zou worden, dit zou nog wel eens kunnen gebeuren ook, want ik vind het een stuk mooier dan Halo, en een stuk mooier ook nog! (Ik heb de Beta van Halo, dus ik weet waar ik over praat). De buitenomgevingen zijn gewoon zo mooi weergegeven: overal plantjes en mooie bomen. Je hebt echt het gevoel alsof je op een echt tropisch eiland rondloopt.
veel info heb ik er verder ook niet over, tis gewoon een leuke shooter met prachtige graphics, probeer hem zelf zou ik proberen, want er is al een demo uit. nu kan ik je wel vertellen dat de demo een STUK minder leuk is dan de echte versie. Eigenlijk is de demo gewoon een beetje slecht
wat screenshots (niet home-made, als hier vraag naar is zeg het dan, dan maak ik screens @ 1280x960 met al het detail op high met een R9700 PRO)

veel info heb ik er verder ook niet over, tis gewoon een leuke shooter met prachtige graphics, probeer hem zelf zou ik proberen, want er is al een demo uit. nu kan ik je wel vertellen dat de demo een STUK minder leuk is dan de echte versie. Eigenlijk is de demo gewoon een beetje slecht
wat screenshots (niet home-made, als hier vraag naar is zeg het dan, dan maak ik screens @ 1280x960 met al het detail op high met een R9700 PRO)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 20:01 ]