Toon posts:

welke moet ik hebben

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gekeken op
http://www.asus.com.tw/su...Type=BIOS&SLanguage=en-us

en nou zie ik meerdere staan welke moet ik dan hebben. Ik heb het vergeleken met mijn bios maar de bios van mij is van 07/16/99 moet ik hem dan wel updaten ?????

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een P2B-VM

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

waarom wil je updaten? werkt er 'iets' niet goed?

if it aint broken dont fix it

en anders vertel effe waarom je je bios wilt updaten, ga je je systeem updaten ofzo?
anders kunnen we weinig voor je doen

edit:
en als je dingen wilt toevoegen, kun je beter je vorige bericht editen ipv een nieuw bericht erbij

[ Voor 23% gewijzigd door DoingK op 18-09-2003 19:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een hd van 40 gb gekocht maar die kan hij niet vinden in de bios en daarom wil ik de bios dus updaten

• DoingK

DoingK

ik zie dat je deze vraag al in een ander topic hebt gesteld, en daar ook een duidelijk antwoord hebt gekregen

vinden ze hier niet leuk als je dan weer een nieuw topic opent met dezelfde vraag

zoek eerst eens goed naar een update, en flash em dan met de meest recente bios, kijk dan nog maar eens of de hdd het doet, dit topic zal zo ook wel dicht gaan weer denk ik

suc6

Verwijderd

Topicstarter
sorry ben een leek en ik snap er nix van welke update ik moet hebben

• DoingK

DoingK

beginnersweb.nl

kijk daar dan maar eens, GoT is voor mensen met een meer dan gemiddelde kennis van computers, denk dat je hier niet veel verder komt op deze manier

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, het klinkt misschien hard, maar GoT is duidelijk niks voor jou :/

Zoek een ander computerforum dat meer bij jouw niveau past. Ik heb jou hierover al 1 uurtje geleden een mailtje gestuurd. Lees deze aandachtig door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.