Ik heb een maxtor externe schijf en wat archos schijfjes en andere firewire schijven. als ik grote schijf operaties doe dan wil de schijf niet meer ontkoppelen. er staan dan nog bestanden open die met de schijf gelinkt zijn. Het is al vaker voorgekomen dat ik dan de schijf ontkoppelen en dat mij hele hardde schijf gewist was omdat de tabellen niet meer klopten. Is er een programma om die open bestanden te zien en af te sluoiten? of een andere oplossing
Je hebt niet perongeluk virtual memory ingedeeld die gebruik maakt van je externe schijf?
Welk OS is dit? Ervan uitgaande dat dit 2K of XP is, wat voor message krijg je als je in je system tray die schijf 'prepared' voor een removal? (dat icoontje voor verwijderbare devices).
<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>
winxp en dat icoontje komt er gewoon op. Ik heb het zelfde probleem met usb. Er staan de hele open bestanden. Maar ik weet zeker dat alles afgesloten is
Gebeurt dit ook als je de schijf eruit haalt nadat je de PC netjes hebt afgesloten?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik neem aan dat je wel netjes die schijf ontkoppelt in Windows voordat je de stekker eruit trekt? Dus niet zomaar de USB kabel eruit trekken als je denkt dat ie klaar is met schrijven. Er kunnen dan nog gegevens in de cache staan.
Pagina: 1