Hey medetweakers 
Ik heb hier een Ecs p6-bat-a+
Een socket 370/slot 1 bord. Altijd goed gewerkt met slot 1 PIII450.
Hij heeft een tijd niet gebruikt weggestaan, en nu heb ik hem nodig voor een reparatie
Proc van de oude pc (PPGA Cel. 400) is zéér waarschijnlijk dood. Voeding in ieder geval.
Goed, ik had nog een Slot 1 Celeron 400, dus die heb ik geinstalleerd.
Alles netjes aangesloten, andere voeding, geheugen erin... Niks..
Andere videokaart erin... (PCI i.p.v.) AGP... oneindige beeps.
Wat dus betekent:
Ik de PPGA erin... hetzelfde.
Ik denk, dit klopt niet... Ik de Slot 1 EN de PPGA erin... geen beepcodes, maar ook geen bootscherm. Ws. vind het moederbord deze combo niet leuk, dus veel zeggend zal het ook niet zijn
Conclusie:
Ander geheugen geprobeerd, andere VGA (2x AGP, 1x PCI), andere proc (slot 1 cel 400 en PPGA Cel. 466), en nog steeds de eindeloze beepcode...
Wie heeft de oplossing
Ik heb alle mogelijke combo's tussen proc/vga/mem al gehad, en het werkt nog niet
Wie helpt?
Alvast bedankt
Ik heb hier een Ecs p6-bat-a+
Een socket 370/slot 1 bord. Altijd goed gewerkt met slot 1 PIII450.
Hij heeft een tijd niet gebruikt weggestaan, en nu heb ik hem nodig voor een reparatie
Proc van de oude pc (PPGA Cel. 400) is zéér waarschijnlijk dood. Voeding in ieder geval.
Goed, ik had nog een Slot 1 Celeron 400, dus die heb ik geinstalleerd.
Alles netjes aangesloten, andere voeding, geheugen erin... Niks..
Andere videokaart erin... (PCI i.p.v.) AGP... oneindige beeps.
Wat dus betekent:
Oke, reepje zou stuk kunnen zijn dan, ander reepje erin... Werkt nog niet.Repeating (endless loop) Memory error Check for improperly seated or missing memory.
Ik de PPGA erin... hetzelfde.
Ik denk, dit klopt niet... Ik de Slot 1 EN de PPGA erin... geen beepcodes, maar ook geen bootscherm. Ws. vind het moederbord deze combo niet leuk, dus veel zeggend zal het ook niet zijn
Conclusie:
Ander geheugen geprobeerd, andere VGA (2x AGP, 1x PCI), andere proc (slot 1 cel 400 en PPGA Cel. 466), en nog steeds de eindeloze beepcode...
Wie heeft de oplossing
Ik heb alle mogelijke combo's tussen proc/vga/mem al gehad, en het werkt nog niet
Wie helpt?
Alvast bedankt