• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-02 05:36
M'n Ipaq 1915 synct niet alles. Moest laatst een hele harde reset doen en toen was ik m'n afspraken dus gewoon kwijt :(.

Ik heb geen outlook 2000 geinstalleerd, ik gebruik namelijk Outlook Express 6 en dat wou ik graag zo houden :).
Als ik bij ActiveSync bij de instellingen kijk kan ik Calendar, Contacts, Notes en Tasks niet selecteren. Moet ik nu perse Outlook 2000 installeren en zoja, kan ik dan nog gewoon m'n ouwe Outlook Express blijven gebruiken en als standaard email programma blijven gebruiken?

Verwijderd

ja, dat kan

• Dancing_Animal
Maar moet ik perse Outlook 2000 installeren of kan het ook zonder?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

MvdM schreef op 19 September 2003 @ 20:08:
Maar moet ik perse Outlook 2000 installeren of kan het ook zonder?
Outlook express heeft geen contacts of agenda, dus denk het wel he?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Zwelgje
  • Laatst online: 20-01 19:37
waarom zou je geen outlook2000/xp willen gaan gebruiken voor syncen met je ipaq :?

die ipaq is een personal assistent met agenda functies, en outlook express heeft simpelweg die functies niet..

A wise man's life is based around fuck you

• Dancing_Animal
athlonkmf schreef op 19 September 2003 @ 20:22:
[...]

Outlook express heeft geen contacts of agenda, dus denk het wel he?
Het gaat me niet perse om het syncen met Outlook Express, bijdehand!
Ik vroeg me af of het zonder een Outlook/Outlook Express kan.
Het apparaat is in eerste instantie een agenda hè, dus dan zou die standaard op z'n minst je kalender en je afspraken enz... moeten syncen.

[ Voor 11% gewijzigd door Dancing_Animal op 20-09-2003 12:17 ]

• Bezulba
  • Laatst online: 26-02 12:50

Bezulba

Formerly known as Eendje

MvdM schreef op 20 September 2003 @ 12:16:
[...]

Het apparaat is in eerste instantie een agenda hè, dus dan zou die standaard op z'n minst je kalender en je afspraken enz... moeten syncen.
met wat moet ie dan syncen?

notepad?

blup

• Zwelgje
  • Laatst online: 20-01 19:37
MvdM schreef op 20 september 2003 @ 12:16:
[...]

ja hoor je kan ook zonder outlook/outlook express wel syncen...

moet je alleen wel een exchange 2003 server hebben draaien, daarom zit een Activesync connector die gebruikt kan worden om je ipaq mee te syncen :z op de client van je pc gebruik je dan gewoon OWA (webacess) om je afspraken in die exchange doos in te kloppen

tis alleen niet echt een handige oplossing, maar het kan dus wel

A wise man's life is based around fuck you

• Dancing_Animal
Ik bedoel dat ie gewoon de hele inhoud van de IPaq bijhoudt op je pc, crasht je IPaq, dan sync je je Ipaq en is ie weer gevuld. Ik had ooit een Palm M100 en volgens mij werkte dat bij die wel zo, weet het niet zeker meer hoor... volgens mij kon je dan alleen wat met de data doen als je Palmdesktop erop had. Maar goed, ik ga die Outlook 2000 er maar opzetten. Bedankt, hij mag van mij dicht.

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Volgens mij is dat mogelijk met iPAQ Backup (oid)... ik weet dat dat in ieder geval bij de Mobile 2003-versies wordt meegeleverd. Kijk even in de handleiding van ActiveSync.
Pagina: 1