Ik heb pas geleden een kennis aan een nieuwe pc geholpen.
Maar nu belde hij me op dat hij het volgende probleem had. :
Tijdens het gebruik van Windows had hij oppeens het probleem dat :
windows kan niet geladen worden omdat deze file corupt of weg is : windows/system32/config (ofzoiets)
En windows werkte niet.
Dus hij heeft toen geprobbeerd de schijf te formatteren, maar gaf aan dat de schijf corrupt of beschadigd was.
Oke' zo gezegd zo gedaan nieuwe schijf gehaald.
Dus hij plaatst de nieuwe schijf en nu blijkt die dezelfde errors te geven.
Vervolgens heeft hij Windows XP op diezelfde schijf op een andere pc erop gezet en het werkte.
Vervolgens heeft hij de schijf weer op zijn huidige pc gezet.
En dat draaide maar tijdens het installeren van zijn grafische kaart klapte zijn pc eruit en gaf hij weer :
windows kan niet geladen worden omdat deze file corupt of weg is : windows/system32/config (ofzoiets)
Hij heeft geprobbeerd meerdere windows versies erop te zetten zoals Win98 W2K maar geen van alle werkt alle dezelfde error.
Nu heeft hij het geprobeerd om in Dos de schijf te benaderen en dat werkt.
Je kunt hem volledig bekijken formatteren zonder problemen.
Heel vreemd.
Ik heb geen verdere informatie dus stuur me alsjeblieft niet door naar de standaard topic dat ik meer informatie moet geven.
Overigens het gaat om een ASUS A7V8X-X VIA KT 400
512 MB DDR 333
ASUS Geforce FX 5600 256 MB
AMD XP 2500+
Iemand enig idee??
Kan het de controller op het moederbord zijn??
Maar nu belde hij me op dat hij het volgende probleem had. :
Tijdens het gebruik van Windows had hij oppeens het probleem dat :
En windows werkte niet.
Dus hij heeft toen geprobbeerd de schijf te formatteren, maar gaf aan dat de schijf corrupt of beschadigd was.
Oke' zo gezegd zo gedaan nieuwe schijf gehaald.
Dus hij plaatst de nieuwe schijf en nu blijkt die dezelfde errors te geven.
Vervolgens heeft hij Windows XP op diezelfde schijf op een andere pc erop gezet en het werkte.
Vervolgens heeft hij de schijf weer op zijn huidige pc gezet.
En dat draaide maar tijdens het installeren van zijn grafische kaart klapte zijn pc eruit en gaf hij weer :
Hij heeft geprobbeerd meerdere windows versies erop te zetten zoals Win98 W2K maar geen van alle werkt alle dezelfde error.
Nu heeft hij het geprobeerd om in Dos de schijf te benaderen en dat werkt.
Je kunt hem volledig bekijken formatteren zonder problemen.
Heel vreemd.
Ik heb geen verdere informatie dus stuur me alsjeblieft niet door naar de standaard topic dat ik meer informatie moet geven.
Overigens het gaat om een ASUS A7V8X-X VIA KT 400
512 MB DDR 333
ASUS Geforce FX 5600 256 MB
AMD XP 2500+
Iemand enig idee??
Kan het de controller op het moederbord zijn??