Ik zit sinds enige tijd met het probleem dat ik geen mail kan versturen, Volgens chello zit het probleem echter bij mij.... Ik heb alles gecheckt, maar ik kom niet verder (clean install). Ik verdenk al die tijd al mijn modem, maar misschien ben ik voorbarig, wat zijn jullie modem instellingen, welke firmware hebben jullie. (modem gegevens bereik je door in explorer http://192.168.100.1 te typen).
Mijn foutmelding is de volgende:
Task 'chello - Sending' reported error (0x800CCC0F) : 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP). The server responded: 421 amsfep13-int.chello.nl connection refused from [62.194.xxx.xxx]'
en zo nu en dan deze:
Task 'chello - Sending' reported error (0x800CCC67) : ' The server responded: 421 amsfep11-int.chello.nl connection refused from [xx.xxx.xxx.xx.xx]'
OS
Windows XP
Modem
Motorola Surfboard SB4200E,
Software Version: SB4200E-0.4.4.2-SCM01-NOSH
Ik heb al de nodige searches doorlopen maar ik blijf met het probleem zitten
Wat heb ik al gedaan:
modem reset
email account opnieuw aanmaken
outlook opnieuw install
chello bellen of ik op block list sta
norton install en reinstall
Wat kreeg ik nog meer voor foutmeldingen:
550 5.7.1 Relaying not permitted ?????? bij een andere account
Mijn foutmelding is de volgende:
Task 'chello - Sending' reported error (0x800CCC0F) : 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP). The server responded: 421 amsfep13-int.chello.nl connection refused from [62.194.xxx.xxx]'
en zo nu en dan deze:
Task 'chello - Sending' reported error (0x800CCC67) : ' The server responded: 421 amsfep11-int.chello.nl connection refused from [xx.xxx.xxx.xx.xx]'
OS
Windows XP
Modem
Motorola Surfboard SB4200E,
Software Version: SB4200E-0.4.4.2-SCM01-NOSH
Ik heb al de nodige searches doorlopen maar ik blijf met het probleem zitten
Wat heb ik al gedaan:
modem reset
email account opnieuw aanmaken
outlook opnieuw install
chello bellen of ik op block list sta
norton install en reinstall