Toon posts:

Opstart problemen Quake3 arena

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lieve mede computeraars,
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. Zal proberen zo goed mogelijk te omschrijven wat het probeleem is want anders wordt ik weer verwijderd.
Ik heb een pc met een AMD 1100 Mhz prosessor en een kleine 512 Mb interne geheugen daarnaast zit er een HD in van pakweg 70Mb. Ik gebruik Windows 2000 profesional en heb kortgeleden Service pack 4 geinstalleerd. Nu wil het feit dat ik ook Quake3 arena op mijn pc heb staan. om met dit spel via het internet te kunnen spelen moet je een update installeren. I heb pointrelaes1.32 dus geinstalleerd. Als ik nu Quake3 opstart krijg ik een foutmelding namelijk :
USER INTERFACE 4;EXPECTED 3. Wat moet ik nu doen.

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-01 19:00
Heb je na update naar 1,32 geprobeerd je Baseq3.cfg te deleten en daarna wee proberen?
Hij maakt dan namelijk zelf een nieuwe Baseq3.cfg aan en wellicht werkt het dan.?

Maar misschien ist iets win2000 achtigs en weet iemand anders iets....ik heb XP ;-)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 18:15:
... interne geheugen daarnaast zit er een HD in van pakweg 70Mb. ...
Das duidelijk het probleem van een te kleine harde schijf... 70 Mb is gewoon niet voldoende om q3 op te draaien ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Sjeik op 18-09-2003 18:24 ]

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik bedoel natuurlijk 70Gb

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-01 19:00
K heb ff voor je gezocht met "search"??
En dit gevonden:

Probleem is een versieconflict tussen 1.17 en 1.27.(of hoger).
Zelf heb ik alle 2 de .exe's in mijn q3a dir staan (de een heet 1.17quake3 en de ander 1.27quake3). Als je nu 1.17 wil draaien dan moet je pak4.pk3 (die geinstalleerd wordt bij 1.27 pointrelease) renamen naar pak4.old.
Als je 1.27 wilt spelen, dan rename je pak4.old weer naar pak4.pk3

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra