[MP3]laatste stuk "verborgen"?

Pagina: 1
Acties:

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Het is zo: ik heb een liveset, 48,1 MB, 96/112/126 kbit VBR , maar nu is het probleem dat elke speler waar ik hem mee af probeer te spelen kapt na 59:59 minuten, alleen in bijv. GTA: VC speelt de mp3 player hem wel gewoon af.. Het vreemde is ook dat WMP9 hem na dat tijdstip gewoon door blijft spelen, maar in de balk waar je dat schuifje ziet bewegen naarmate de tijd vordert staat dan stil en bij de speeltijd staat ook 59:59... ik heb al geprobeerd naar wav te encoden en dan het eerste stuk eruit te knippen maar dat werkt ook niet. Winamp 5 speelt hem slechts af tot 59:59 en niet verder. Weet iemand wat dit kan zijn?

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 23:28
Dit heb ik ook met een mp3 van 'Black Eyes Peas - Where Is The Love'. Winamp geeft aan dat het nummer 3.53 minuten duurt, maar hij speelt door tot in de 7 minuten, je hoort dan dus een 'verborgen' track nadat het nummer afgelopen is :).

Op een aantal audio-CD's heb ik dit ook gehoord, weet alleen niet meer van welke artiest...

Edit: Stopt hij na 59.59 minuten plotseling of lijkt het een echt einde van de liveset?

[ Voor 17% gewijzigd door SpleeffY op 19-09-2003 15:30 ]