Lichte kleine laptop

Pagina: 1
Acties:

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag advies over een aan te schaffen nieuwe laptop, aan de laptop zitten de volgende eisen:

- Ik gebruik hem op mijn werk de hele dag(marketing manager), en tijdens woon-werk verkeer.
- Voldoende snel zijn, minimaal p4-1.7 of pentium M (centrino) 1.2 oid, en minimaal 512mb
- Ik gebruik hem voor email en wat grafisch werk
- Op mijn werk is hij aangesloten op een wireless toetsenbord en muis en 17" TFT.
- Voor de rest moet hij VOORAL licht en klein zijn(ik heb nu een bakbeest met 17" TFT).

Wie weet een goede laptop die dus zo klein en licht mogelijk is maar dus nog wel lekker snel. Alvast bedankt...

ActueleWind

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel, een Asus M2N of M3N serie is iets van 2.2 kilo, beperkt lomp en slechts 2.9 cm dik. Komt door een 14" scherm.

Indien je echt lomp klein en compact wilt hebben, neem dan een Toshiba Portege 100 oid, die heeft een PentiumM 900 aan boord, weegt iets van 1.1 kilo en een schermpje van 12" naar ik meen

Verwijderd

Je weet in principe al wat je wil: centrino dingetje met 512mb ram en weinig massa en gewicht (behoefte analyse). Op deze criteria kan je vrij eenvoudig selecteren lijkt me. Download de specsheets van verschillende centrino toppies en vergelijk de gewichten (mogelijkheden analyse). Maak een overzichtje en kies wat je hebben wilt (selectie).

Daarna operationaliseer je het bovenstaande strategische plan ;)