Philips Autoradio Op slot :(

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Hoi allemaal,

Mijn moeder heeft een 2e hands Subaru Justy gekocht en daar zit een philips autoradio in. Nu was de Accu flink aan het oxideren. (denk ik, iig van die witte rotzooi bij de polen) Hierop heb ik de accu losgehaald en de accu geheel schoongemaakt. Daarna heb ik alles weer teruggepluged.

Ik daarna weer happy aan het rijen en ik wil dus muziek. Maar die philips heeft een security code! (GVD! dacht ik, ik weet deze niet want deze radio zat bij die Justy). Dus ik dacht dat die code gewoon een afschikmiddel was. Ik dus een willekeurige code ingegeven, maar nu zit hij dus helemaal op slot (na 1 keer al!).

Maar goed. Mijn vraag is of :
1- er een reset zit, waardoor ik opnieuw een code kan geven?

of

2- een manier is om die code te omzeilen!

Het liefst heb ik de 2e manier, alleen het is moeilijk te bewijzen natuurlijk dat die radio niet gestolen is (want dit is natuurlijk bij de meeste de 1e gedachten)

Als optie 1 gaat, kan ik teminste nog proberen om via de vorige eigenaar (als het lukt hem op te sporen) te vragen naar de code!! (als hij het teminste weet)

In ieder geval alvast bedankt voor de reactie

(ps: mocht deze topic vallen onder niet gewenste onderwerpen, dan graag sluiten. Het liefst niet want ik zoek graag naar een oplossing)

Pc: Geen :(

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 21:55
Hoelang heeft je moeder dat ding al? Als het niet al te lang is even terug naar de garage en vragen hoe opgelost kan worden..

Kijk ook even in de (onderhouds)boekjes van de auto; soms staat daar ergens de code. Ik weet niet of dat ding je na zoveel tijd weer de kans geeft om de juiste code in te voeren..

Pvouput live

Verwijderd

Ergens zit waarschijnlijk een batterijtje, dat zijn instellingen bewaard. Als je die verwijderd zou alles weer naar fabrieksinstellingen terug moeten gaan. Vergeet hem niet weer terug te doen voor je hem aan zet. Je zult hem in dat geval wel weer opnieuw moeten programmeren, maar dat moet niet zo een probleem zijn. Het is volgens mij de moeite om te kijken of er idd een (bereikbaar) batterijtje zit.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 14:49
Bij de garage kunnen ze via het ponsnummer of serienummer bij philips de code opvragen.

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
aha. dus ik kan bij elke garage even langs en deze regelen het of moet het een speciale dealer zijn zoal bv Subaru hier!

We hebben btw de Justy ongeveer 3 weken nu

Pc: Geen :(

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12

LopeZ

Too much is never enough

Het spijt me maar dit valt niet onder Hardware en daarbij komt toch dat dit een te grijs gebied is. Jij hebt hem misschien niet gestolen maar toch kunnen we dan geen illegale maniertjes verspreiden over dit forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.