Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

korte vraag over case modding

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Recent heb ik een (lege) IBM pc-server case (pc server 320 case ) gekregen en het leek me wel wat om die te gaan modden.

maar past in server case een gewoon pc moederbord met alle componenten erbij?
Ik heb nl helaas geen oud moederbord om te testen of het past.

Alvats bedankt

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit soort dingen hoort in CME, move DOC > CME dus.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, verkeerde plek gekozen. Stom van me.
Hoe verander ik dit ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 16:30 ]

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 14:13
Dat heeft ReemF al voor je gedaan :)

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 08:31

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

zaak is te kijken naar het formaat van moederborden in het algemeen
ATX is geloof ik iets van 30 bij 20 cm
Daarnaast zal je moeten kijken of of de aansluitingen aan de achterkant hetzelfde zijn
PS/2, Serieel, Parallel e.d aansluitingen.

als je er dan ook nog PCI en AGP kaarten in wilt doen zal je moeten kijken naar de hoogte van je kast of dat je de mogelijkheid zoek om aan lowprofile spullen te komen

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Was die IBM bak ATX? Dan past daar vast wel een nieuw ATX-mobo in. Als je een mobo gaat kopen kan je op de site van de fabrikant wel zien wat de afmetingen zijn, en dan pak je even een meetlint en kijk je of dat zou passen. In principe zijn servers ook gewoon PCs, met dezelfde standaarden qua afmetingen. Als hij echt al ouder is, dan kan het ook een AT-kast zijn (te herkennen aan het feit dat de aan/uit schakelaar aan de voeding zit, ipv aan het moederbord.) Dan gaat er het een en ander aan boren en dremelen nodig zijn om het passend te krijgen.

Verder is dit eigenlijk een vrij basic topic, met een slechtgekozen topictitel (let daar voortaan alsjeblieft even beter op, zie ook Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) ), dus ik doe er bij deze een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.