ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
mja over het algemeen houden de modjes zich ook aan hun woord 
lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] is na, want dit mag dus niet
lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] is na, want dit mag dus niet
This message was sent on 100% recyclable electrons.
1) wij doen dat gratis
2) google, ebay, search, v&a ?
2) google, ebay, search, v&a ?
okay, dan mik ik um wel in V&A
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Oh dit is zo makkelijk te vinden joh.
Het spel , en zijn opvolgers worden perfect geemuleerd in Mame (emu's zijn niet illegaal dus dat mag rustig vermeldt worden).
Roms zijn ook heel erg makkelijk te vinden op het web maar vooral de newsgroups, dat bespaart je weer 25 euro.
Het enige dat je dan mist is een verticale monitor.
Het spel , en zijn opvolgers worden perfect geemuleerd in Mame (emu's zijn niet illegaal dus dat mag rustig vermeldt worden).
Roms zijn ook heel erg makkelijk te vinden op het web maar vooral de newsgroups, dat bespaart je weer 25 euro.
Het enige dat je dan mist is een verticale monitor.
[ Voor 7% gewijzigd door pasajo op 18-09-2003 16:52 ]
Verwijderd
En dat is weer niet legaalDinoPK schreef op 18 september 2003 @ 16:24:
De roms kan ik je aan helpen, maar die zijn ook heel erg makkelijk te vinden op het web maar vooral de newsgroups, dat bespaart je weer 25 euro.
Ik zeg niet precies waar ze staan, maar waar je zoeken moet. Ik geef ook geen zoektermen op, dus ik mag aannemen dat mijn post in ieder geval binnen de policy past.
DinoPK schreef op 18 September 2003 @ 16:32:
Ik zeg niet precies waar ze staan, maar waar je zoeken moet. Ik geef ook geen zoektermen op, dus ik mag aannemen dat mijn post in ieder geval binnen de policy past.
Het aanbieden van warez, roms, of aanzetten tot het gebruik van wordt gewoon niet toegestaan. Zie ook dit gedeelte in de FAQ voor meer duidelijkheid.DinoPK schreef op 18 september 2003 @ 16:24:
De roms kan ik je aan helpen, maar die zijn ook heel erg makkelijk te vinden op het web maar vooral de newsgroups, dat bespaart je weer 25 euro.
Als jij je quote's dan ook ff aanpast zitten we weer duidelijk binnen de policy
V&A, eBay.nl, Marktplaats.nl of een andere veilingssite, zal best wel wat te vinden zijn...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()