Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kladblok opvoeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55
Misschien kan het kladblok wel opgetoverd worden in een soort van bekijk bericht optie, zou dat niet wat zijn? Als je het kladblok dan bekijkt dat je gewoon een soort post krijgt zegmaar, die je dan weer kunt bewerken. Zo kun je ook overzichtelijk een boel links e.d. in het kladblok zetten, waar ik 'm voornamelijk voor gebruik.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 15:32
Volgens mij is dit niet helemaal de bedoelling.. Het is ook een kladblok, niet iets definitiefs oid.. Net zoals kladblok in windows..

|>

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 14:13
Als je een bericht hebt getypt, kun je op de knop 'Bekijk bericht' drukken om te zien hoe je bericht er uit komt te zien.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Denker schreef op 18 September 2003 @ 15:53:
Als je een bericht hebt getypt, kun je op de knop 'Bekijk bericht' drukken om te zien hoe je bericht er uit komt te zien.
Maar het probleem bij Bekijk bericht is vaak dat als er iets mis gaat je gelijk de hele tekst kwijt bent, terwijl het bij je Kladblok gesaved staat op de server :)

Verder zijn er sommige mensen bang dat ze per ongeluk op Verstuur bericht klikken in plaats van op Bekijk bericht waardoor ze het te vroeg posten, maar dat is een beetje een onzinnige reden. Wel vind ik het idee van Bever goed, al is het alleen maar om de veiligheid qua nog-niet-geposte-posts-kwijtraken te verhogen :P

The devil is in the details.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:02
MaRc0 schreef op 18 September 2003 @ 17:20:
[...]

Maar het probleem bij Bekijk bericht is vaak dat als er iets mis gaat je gelijk de hele tekst kwijt bent, terwijl het bij je Kladblok gesaved staat op de server :)
Daarvoor is er CTRL-A -> CTRL-C -> CTRL-V. :)

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 20:16

Luke!

#Treinbaas
Lijkt mij ook handig, zeker voor het in fases opbouwen van grote startposts bijvoorbeeld.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
MADG0BLIN schreef op 18 September 2003 @ 17:25:
[...]

Daarvoor is er CTRL-A -> CTRL-C -> CTRL-V. :)
Ik weet dat wel en ik gebruik het ook vaak, maar veel mensen denken er niet aan. En als je even vergeet te saven, je hebt een lapje tekst getypt en je drukt op Bekijk bericht waarna er iets fout gaat ben je toch een deel kwijt.

The devil is in the details.

Verwijderd

Ik gebruik voor dergelijke lange posts gewoon HTML die ik naderhand met search&replace omzet naar Parse door de <> naar [] om te zetten.

Previewen kan dan gewoon offline in je browser, waar ook ter wereld.

Overigens hoef je niet altijd een post kwijt te zijn, en wordt er bijv. alsnog gepost/previewed als je op F5 drukt.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 18:41 ]

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55
Maar ook is het handig om voor je zelf een overzicht te maken met handige links e.d.
Ik zet in het kladblok links naar sites die ik op got vindt en die ik wil bewaren/onthouden. En omdat ik vaak op andere pc's zit is het kladblok daarvoor zeer handig.
Mooi zou het zijn om dat in tabellen te kunnen opdelen en de links klikbaar maken zodat ik makkelijker een link kan vinden, het wordt daardoor veel overzichtelijker.

Verwijderd

ben ik heel dom als ik niet weet welk kladblok iedereen bedoelt?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 22:39:
ben ik heel dom als ik niet weet welk kladblok iedereen bedoelt?
Klik op het knopje profile (naast Henk) en daar zie je een hokje staan notepad.(onder post history en boven je pushmessages)
Of linkje naar notepad alleen: http://gathering.tweakers.net/forum/notepad

[ Voor 7% gewijzigd door The Bad Seed op 18-09-2003 22:41 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

ik vind het een goed idee, en zal het in de 1.9.x reeks inbouwen. Er komt dan een button "parse this note as RML" en vv zie je de output er onder of boven (whatever).
Topic blijft open, reacties zijn verder niet meer nodig :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Duracell schreef op 18 september 2003 @ 22:40:
[...]

Klik op het knopje profile (naast Henk) en daar zie je een hokje staan notepad.(onder post history en boven je pushmessages)
Of linkje naar notepad alleen: http://gathering.tweakers.net/forum/notepad
ok dankjewel.
chem schreef op 18 september 2003 @ 22:43:
Topic blijft open, reacties zijn verder niet meer nodig :)
bedankje mag toch wel?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

in de volgende versie zit er een extra optie "view RML output" in de notepad :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.