Ik kom net uit de tuin en denk ik ga m'n mail even checken. Ik probeer OE op te starten en dat wil die niet gaf een error die ik niet meer kan herinneren. Ik kijken of de exe toevallig nog loopt en ja dat deed ie nog dus dee even gestopt en opnieuw IE opgestart. Krijg ik een melding dat mijn inbox niet getoond kan worden ivm of geen disk space of geen geheugen ruimte. Bijde is niet het geval. Ik probeer even een defragmentatie en nog een error MMC - Failed to create empty page. Volgens MS: The TEMP or TMP environment variable may point to a folder that does not exist.
The drive containing the TEMP directory may be full. beiden weer niet het geval. Ik mozilla opstarten en een error.: image van mozilla was niet goed de derde keer proberen lukte het wel maar toen ik GOT probeerde te bezoeken kreeg ik een crash.
Virus scan vindt niks
en aan mijn install heb ik sinds het uitkomen van CAT3.7 niks meer veranderd dus daar kan het ook niet aan liggen.
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen zoals bijvoorbeeld M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Laat dit dus achterwege, bij herhaling kan hiervoor een OW worden geveven. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
The drive containing the TEMP directory may be full. beiden weer niet het geval. Ik mozilla opstarten en een error.: image van mozilla was niet goed de derde keer proberen lukte het wel maar toen ik GOT probeerde te bezoeken kreeg ik een crash.
Virus scan vindt niks
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen zoals bijvoorbeeld M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Laat dit dus achterwege, bij herhaling kan hiervoor een OW worden geveven. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
[ Voor 19% gewijzigd door Han op 18-09-2003 15:10 ]