Gistron SS

Pagina: 1
Acties:

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Blerk ben ik weer met een vage SS
Ben tenslotte goeie en altijd gelukkige Gistron klant :) er staat weer een vage op die niet in mijn perspectief goed is.

Gepost door bartboef - donderdag 18 september 2003 - 10:51
Jaaaaaaa dat is natuurlijk geen oplossing! Moet ik nu opeens voor EUR 150,- gaan bestellen, dat slaat natuurlijk nergens op!
*grrrrrrrrrr*

De rest kunnen jullie zelf lezen....
De stelling is niet helemaal juist, gezien het feit ik gisteren van hun netjes verpakt een geheugen module ter waarde van €90,90 heb besteld + €7,90 rembours kosten.
Hun kunnen een typ fout maken, fout is menselijk en als ik zie dat mijn bestelling aan de deur €90,90 + 79,00 is ga ik uit van een typfout en neem ik het pakket niet aan, bel hun en lach ze uit :P

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die persoon schijnt een dealer te zijn in plaats van een normale klant, we zijn erover aan het overleggen :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• motormuisje
Dan moet hij helemaal niet zeuren :P dan moet ie de algemene voorwaarden goed doorlezen..

Ik ga er dus vanuit dat een dealer een dealer prijs heeft en dealers andere algemene voorwaarden hebben.
En wat moet een dealer in een SS :) zijn groothandel afzeiken zodat zijn eigen SS beter word ??? :P

[ Voor 55% gewijzigd door motormuisje op 18-09-2003 17:59 ]

• motormuisje
Woei

* motormuisje loves een langdurig overleg :P

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wij ook :). Er is iemand mee bezig, aldus een bericht in een crewtopic hierover. Dus dat is even afwachten :).

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Idd die €150,- geldt alleen voor dealers

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Je meent het? 8)7 :P

Zoals gezegd wordt er momenteel over gepraat en zijn we aan het kijken of er ergens iets is misgegaan. Die uitslag zie je waarschijnlijk vanzelf wel verschijnen ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• motormuisje
Uitslag niet gezien maar hij is wel weg :)
Pagina: 1