Toon posts:

Antec TruePower 550 Watt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Ik heb onlnags een Guanghsing Fileserver GHS-2000 gekocht.
Heel leuk apparaat maar nu moet ik een zware voeding hebben naast mijn redundent voeding. Ik liep te denken aan een Antec TruePower 550 Watt.

Maar nu het probleem de ATX en de PIV conector moeten wel wat langer zijn dan normaal 35 tot 40 cm.
Weet er iemand hoelang die conectoren zijn want heb mij helemaal gek gezocht op internet maar kan het echt nergens vinden. Zelfs Antec zelf gebeld maar daar kreeg ik een rare Chinees aan de lijn die heel gebrekkig engels sprak en het me duidelijk niet kon vertellen.

Dus als er iemand is die weet hoelang die conectoren zijn zal ik die persoon heel dankbaar zijn.

Met Vriendelijke Groet,

Dotje

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

solderen?
steeds een draad doorknippen, 2 stukjes krimpsok er over schuiven, stukkie draad er tussen solderen, krimpsokjes over de soldeerverbindingen schuiven en verwarmen.
zo voor elke draad, en et-voila, je hebt langere draden aan je voeding :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Goeie oplossing maar als je weet dat ik dus echt niet kan solderen en dat liever aan de experts over laat.
Daarom zou het geweldig zijn als de voeding zelf al lange conectoren heeft hoef ik zlef niet te gaan klooien met een soldeerbout.
En het bespaart een hoop tijd :)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ik had ooit bij een systeemkast een kort ATX verlengstukje met P4 aftakje er aan, was slechts 15/20 cm.
ze zitten ook bij die 60Watt PSU's voor VIA Epia's enzo

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Hey dat klinkt interesant zal is even gaan zoeken of ik die ook ergens los kan kopen.

Badankt voor de tip

Verwijderd

Topicstarter
Maar als de conectoren van de Antec natuurlijk lang genoeg zijn heb ik dat verloopje ook niet nodig :)

Verwijderd

Kan je niet een mail sturen/telefoontje plegen naar een leverancier die een voeding op voorraad heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Al gedaan,
Ik heb naar ECL gebelt maar ik moest volgens hun Antec bellen maar die wist mij het niet te vertellen

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik hoop op iemand hier op GOT die zo'n voeding heeft en mij weet te vertellen hoelang de conectoren zijn.

Verwijderd

Als een negatief punt staat in een review dat de kabels heel erg lang zijn en in de weg kunnen zitten. Hoe lang heb ik nog niet kunnen vinden.

Ook heb ik al ergens kunnen lezen dat de kabel lang genoeg is voor bigtowers en servers. Maar nog geen lengte in cm.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 15:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou voor mij een plus punt zijn :P

Maar idd ze zetten nergens in een review hoelang zij lang vinden 8)7

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-04 13:34

Shedman

Met het hart op de goede plek

Als je die voeding koopt kun je zien of ze lang genoeg zijn. Zo niet, kun je er altijd nog verlengkabels bij kopen!

En in het vervolg kun je misschien wat vaker de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop gebruiken ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Pagina: 1