Toon posts:

Software licenties nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar 1 Windows 2000 Server + licentie met 12 clients (dus ok 12x windows 2k Prof. licenties) Kan iemand mij helpen waar ik deze het beste aan kan schaffen, heb de volgende dingen al bezocht: www.alternate.nl / www.google.nl / www.pagina.nl etc etc!

Maar meestal worden ze per 5 licenties verkocht of iets dergelijks...k kom er niet uit! Gaarne een vriendelijke reactie terug!

Verwijderd

www.zerosix.nl misschien ?

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

Verwijderd

Topicstarter
nee die hebben niks, daar hebben we de overige spullen wel vandaan (server etc)

maar alleen Windows XP Prof en wat andere dingen...

Verwijderd

misschien bij microsoft zelf? anders stuur je een mailtje dat je er 12 nodig hebt...........

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:18

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

ZeroSix verkoopt dus echt wel losse licenties, je moet ze even bellen, helpen ze je heel erg goed, kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen.

I play my enemies like a game of chess...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Misschien bij Microsoft Nederland MKB zelf? ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

elke computershop met een beetje leverancier kan alle microsoft producten leveren en zeker wel hetgeen waar jij om vraagt :)

Bel gewoon ff je lokale compushop, op voorraad zullen ze het nie hebben maar bestellen kunnen ze het zeker wel, levertijden zullen ook niet echt lang zin denk ik ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En in de PriceWatch staan ook genoeg bedrijven die dergelijke pakketten verkoopt...

Kortom, dit is toch echt wel te vinden. Gewoon even goed zoeken of MS zelf even benaderen.

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.