Geachte medetweakers,
Probleem:
Regelmatig komt het voor dat de automatische refresh van windows verkenner niet meer werkt. Dus als ik een zip-bestand uitpak, een afbeelding verander in Photoshop etc., dan zie je dat niet terug in windows verkenner. Pas na F5 gedrukt te hebben zie je de afbeelding veranderen (thumbnail-mode) of het uitgepakte zip-bestand in een map verschijnen.
Effort:
Ik heb al rondgezocht in de Search, MS TechNET, windows HELP, Mapopties etc.
Er wordt in de HELP van Microsoft wel een verwijzing ernaar gemaakt maar geen oplossing aangeboden, ja, op F5 drukken maar ik wil dat het weer automatisch gaat. Het werkt soms wel en dan ben ik weer blij, maar de volgende keer werkt het weer niet
Ik wil gewoon dat het altijd werkt.
Vraag:
Is er ergens in de registry een sleutel waar je dit kan instellen?
Of zijn er andere methoden om dit vast in te stellen?
Alvast bedankt voor jullie input.
Probleem:
Regelmatig komt het voor dat de automatische refresh van windows verkenner niet meer werkt. Dus als ik een zip-bestand uitpak, een afbeelding verander in Photoshop etc., dan zie je dat niet terug in windows verkenner. Pas na F5 gedrukt te hebben zie je de afbeelding veranderen (thumbnail-mode) of het uitgepakte zip-bestand in een map verschijnen.
Effort:
Ik heb al rondgezocht in de Search, MS TechNET, windows HELP, Mapopties etc.
Er wordt in de HELP van Microsoft wel een verwijzing ernaar gemaakt maar geen oplossing aangeboden, ja, op F5 drukken maar ik wil dat het weer automatisch gaat. Het werkt soms wel en dan ben ik weer blij, maar de volgende keer werkt het weer niet
Ik wil gewoon dat het altijd werkt.
Vraag:
Is er ergens in de registry een sleutel waar je dit kan instellen?
Of zijn er andere methoden om dit vast in te stellen?
Alvast bedankt voor jullie input.