banners defect

Pagina: 1
Acties:

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:03
het is mij opgevallen dat op het moment 2 banners kapot zijn.

ten eerste die van linux central
The link you clicked on has expired. It pointed to a Web site that was a member of the Commission Junction network and has since been deactivated or temporarily suspended. We apologize for any inconvenience.
ten tweede doet bij mij het plaatje van tweakers shop het niet, zal wel niet aan mij liggen want op meerdere computers hier doet ie het niet.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Volgens mij hoef je dat hier niet te melden, wellicht is het handig dit in de LA faq op te nemen.

Who is John Galt?

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:03
hmm ze krijgen hier waarschijnlijk geld voor (hoeveel doet niet ter zake), maar waarom defecte banners laten zien als het je niets opleverd.

als ik dan toch tegen een banner aan moet kijken, kijk ik wel graag naar een banner die werkt

Verwijderd

banner fout :S
Is dus wel bekend, maar is nog steeds niet aan gebeurd dus. Als er door Linux Central evengoed betaald wordt, is er volgens mij niet echt een probleem voor Tweakers.net.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-10 16:54

Daniel

Kapitein NCC-1701
Onze admanager heeft eenzijdig besloten dat ik er niet meer in mag dus het kan nog wel even duren voordat dit opgelost is.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Daniel schreef op 18 September 2003 @ 12:53:
Onze admanager heeft eenzijdig besloten dat ik er niet meer in mag dus het kan nog wel even duren voordat dit opgelost is.
Ehm, dus jij als management van Tweakers mag niet meer de ads beheren 8)7 ?

Verwijderd

Misschien dat die op een andere server staat buiten zijn macht?

edit:

Dat is wel heel bizar :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 19:24 ]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-10 16:54

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik krijg sinds een paar weken 'password incorrect' meldingen op zo'n beetje elke PC waarmee ik het probeer. Femme komt er met dezelfde login/pass combinatie wel in dus ik kan niet anders dan concluderen dat het ding iets tegen mij persoonlijk heeft 8)7

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het systeem is hevig geemotioneerd, dit zal ongetwijfeld te maken hebben met jouw machine-onvriendelijke gedrag :)

Femme verzorgt ze, jij taait ze af en scheldt ze nog uit ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 17:09

duderuud

Sliden is koel

Daniel, jullie gebruiken ook phpadsnew?

Als je het op verschillende pc's hebt geprobeerd dan zou je haast gaan denken aan een beveiliging (alleen user met ip x.x.x.x mag inloggen)

[ Voor 6% gewijzigd door duderuud op 19-09-2003 11:24 . Reden: tiepvaut ]

Motor-Forum.nl

Pagina: 1