Toon posts:

Keuze gebruiker windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen kent het opstartscherm van windows xp wel. Soms moet je op een icoontje drukken van de desbetreffende gebruiker en een password invullen. Ik heb in het configuratiescherm, users een instelling gedaan zodat ik geen wachtwoord meer hoef in te vullen als ik windows XP start.

Echter moet ik iedere keer als ik mijn computer start TOCH op mijn user-icon drukken, alvorens het systeem verder gaat met opstarten

... Hoe los ik dit op?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 12:23 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:59
In het configuratiescherm kun je ook instellen dat hij altijd één bepaalde gebruiker moet aanmelden. Moet je daar even zoeken.

Punctuality is the politeness of kings

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

je moet alle andere gebruikers op jezelf en guest na verwijderen, dan start ie door en hoef je niet op je naam te klikken.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Verwijderd

Topicstarter
euhm jawel maar ik ben al de enige gebruiker en ik zie dus ook 1 user icon, en das de mijne.........

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

vreemd, heel vreemd

heb je sp1 op je pc staan?

[ Voor 45% gewijzigd door Petergr op 18-09-2003 12:57 ]

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Even TweakXP installeren, daarmee kun je op een eenvoudige manier forceren om automatisch in te loggen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Han op 18-09-2003 13:01 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
de hoofd gebruiker over te houden en de rest van de gebruikers weg gooien is het probleem ook op gelost

Verwijderd

waarchijnlijk staat je gast account aan
Pagina: 1