hoi ik heb een vraagje, ik heb een moederbord van asus a7v333 met een xp2600 processor, ik heb al een update uitgevoerd van de bios maar zodra ik in de bios de snelheid op xp2600 zet loopt die in windows na een tijdje vast, als ik de processor snelheid verlaag loopt die niet vast, kan iemand mij helpen met de antwoord, wat kan ik eraan doen, alvast bedankt
Verwijderd
kijk je koeling eens na, of zet hem er eens opnieuw op... misschien te licht, te veel koelpasta... niet goed aansluitend op processor... is erg belangrijk bij een amd athlon.
ik heb al twee koelers aangehangen in de kast tegen de processor koeler maar hier liep die weer op vast, heb een ander speciaal regelbare koeler aangesloten en op de hoosgte stand laten draaien, hetzelfde probleem.
Welke BIOS-versie heb je?
Je moet een recente versie draaien voor een 2600XP !!
Je moet een recente versie draaien voor een 2600XP !!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Verwijderd
Wat voor een 2600+ is het dan? 333 of 266 fsb?
ik heb dat mobo ook gehad met n 2500+@333 maar dat liep ook lang niet goed, komt waarschijnlijk omdat de a7v333 de barton niet goed ondersteunt ofzo, hij is ook niet officieel voor 333 processoren... met een bios update KAN het wel, maar stabiel is iets anders.
ik heb dat mobo ook gehad met n 2500+@333 maar dat liep ook lang niet goed, komt waarschijnlijk omdat de a7v333 de barton niet goed ondersteunt ofzo, hij is ook niet officieel voor 333 processoren... met een bios update KAN het wel, maar stabiel is iets anders.
Verwijderd
ik heb zelf de X/lan versie van dit bord.. die heeft enkele wijzigingen.. o.a.een andere bios, maar deze ondersteund een 333 bus probleemloos... /me draait nu 13,5x166 (athlon UHB core)ik heb de nieuwste bios...
ik heb ook problemen met dat mobo. Zo kan ik dat rot ding niet vatzoenlijk laten draaien op 166Mhz. Maar er zijn geen probs op 165Mhz. Probeer het eens.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Er zijn zoveel dingen die je had kunnen proberen en jouw topicstart is erg mager.
Lees de 1e posting van het PMG Beleid - dit graag lezen eer je post :) eens door
In het vervolg wel eerst de FAQ/beleid van het subforum doornemen eer je een topic opent!
Lees de 1e posting van het PMG Beleid - dit graag lezen eer je post :) eens door
In het vervolg wel eerst de FAQ/beleid van het subforum doornemen eer je een topic opent!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()