Hmm, mijn 800 x 600 probleem is net een slotje geworden:? en is nog steeds niet opgelost....
Maar ja, mijn programma vertoont nog steeds kuren met een ander probleem
Ik heb een SStab gemaakt, met 3 tabs.
Elke tab trekt gegevens uit een mdb uit 3 verschillende tabellen. Elke tabel bevat andere soorten gegevens van een persoon, maar in elke tabel staat een persoonsnummer en een versienummer. Als ik op 'volgende' klik gebruik ik de zoekfunctie om de gegevens in alle tabs goed te hebben.
Eerst had ik geen versie nummer en kon ik gewoon deze code gebruiken...
Static zoekactie As String
zoekactie = "'" & txtPersoonsnummer.Text & "'"
rsDossier.MoveFirst
rsDossier.Find ("Persoonsnummer LIKE ") & zoekactie
En dan voor alle 3 tabs natuurlijk...
Maar nu zijn er per persoonsnummer meerdere versies, en moet dus aan een bepaalde voorwaarde voldoen, namelijk dat de versienummer van tab 2 en 3 gelijk is aan tab1.
Dus ik dacht aan deze code:
Static zoekversie As String
zoekversie = "'" & txtVersienummer.Text & "'"
rsDossier.MoveFirst
rsDossier.Find ("Persoonsnummer LIKE ") & zoekactie & ("WHERE Versienummer = ") & zoekversie
Nu krijg ik de error 'De agumenten zijn van het verkeerde type, conflict met elkaar (3001)'.
Na mijn inzien moet die code kloppen, maar dus toch niet....
Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?
Maar ja, mijn programma vertoont nog steeds kuren met een ander probleem
Ik heb een SStab gemaakt, met 3 tabs.
Elke tab trekt gegevens uit een mdb uit 3 verschillende tabellen. Elke tabel bevat andere soorten gegevens van een persoon, maar in elke tabel staat een persoonsnummer en een versienummer. Als ik op 'volgende' klik gebruik ik de zoekfunctie om de gegevens in alle tabs goed te hebben.
Eerst had ik geen versie nummer en kon ik gewoon deze code gebruiken...
rsDossier.MoveFirst
rsDossier.Find ("Persoonsnummer LIKE ") & zoekactie
En dan voor alle 3 tabs natuurlijk...
Maar nu zijn er per persoonsnummer meerdere versies, en moet dus aan een bepaalde voorwaarde voldoen, namelijk dat de versienummer van tab 2 en 3 gelijk is aan tab1.
Dus ik dacht aan deze code:
Static zoekversie As String
zoekversie = "'" & txtVersienummer.Text & "'"
rsDossier.MoveFirst
rsDossier.Find ("Persoonsnummer LIKE ") & zoekactie & ("WHERE Versienummer = ") & zoekversie
Nu krijg ik de error 'De agumenten zijn van het verkeerde type, conflict met elkaar (3001)'.
Na mijn inzien moet die code kloppen, maar dus toch niet....
Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?