Toon posts:

[Outlook] probleem met mailen naar meerdere adressen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een Collega van mij moest en zou zo nodig Outlook gebruiken, nah fijn dan.
Nadat de boel was ingesteld kon er gezellig met Outlook 2000 worden gewerkt, alles werkte verder prima.
Nu blijkt er echter geen mail te kunnen worden verzonden naar meerder mail-adressen tegelijkertijd. Slechts 1 mail adres per keer en dan werkt 't wel.

Outlook is verbonden met een pop- en smtp-host voor het ophalen resp. verzenden van mail.

Iemand een nuttige suggestie waar dit aan kan liggen en nog beter, hoe dit probleem te verhelpen is zonder over te stappen op een exchange server?

alvast bedankt

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Kan je misschien wat meer vertellen hoe hij naar meerdere verzend, is dat met ; ertussen of misschien wel anders. Ook is het handig om te weten wat voor melding er komt, is het zo dat ie niet verzonden wordt (sent items), of terug bounced, of niks doet

E-Developing

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:18

samo

yo/wassup

; als scheidingsteken gebruiken tussen email adressen

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
@Batsies Sorry vergeten te melden:

De precieze melding weet ik niet meer, zou ik ff moeten nakijken, maar de mails worden gewoon als volgt verzonden x@x.x; y@y.y; z@z.z
Met ; ertussen dus.
Wat betreft de foutmelding: er stond vermeld dat er geen transportserviceprogramma (oid.) beschikbaar was voor bezorging.

Verwijderd

Ik doe het al jaren zo en echt met outlook werkt het perfect alleen @home laat niet meer dan 100 adressen per keer toe.

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Vaag, je smtp staat ook goed (oja, anders stuurt ie ook niet 1), maar ik zou het niet weten verder. Probeer is 1tje in het 1e vak en derest in cc, misschien gaat dat beter

E-Developing

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Wat voor SMTP server gebruik je? Als je een zelf iets opgezet hebt dan zou je het ook eerst eens met een andere client proberen of die het wel kan.
Zet gewoon ff tijdelijk een Outlook Express accountje op om te testen; of download het kleine PopCorn ff, zeer handig voor wat mail-test werk!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
mmm niemand dus een goed idee waar het aan kan liggen. Jammer. Aan de SMTP server ligt het ook niet, want bijv. Netscape messenger werkt prima, alleen outlook loopt te kloten.
Mocht iemand nog een geniale ingeving hebben, laat m graag horen.

Alvast bedankt
Pagina: 1