Problemen updaten Nero 6.0 via Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 20:49

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Hoi!

Heb Nero 6.0 gekocht en vol goede moed geinstalleerd en gesurfd naar nero.com
wat schets mijn verbazing, geen buttons op de update scherm!!

Al alle cookies verwijderd, alle verwijzingen van nero 5.5 verwijderd en dan nog!
Iemand een suggestie?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

jefjef schreef op 18 September 2003 @ 10:22:
Heb Nero 6.0 gekocht en vol goede moed geinstalleerd en gesurfd naar nero.com
wat schets mijn verbazing, geen buttons op de update scherm!!
OK :?
Kun je je probleem aub iets toelichten? Ik begrijp d'r niks van.

Denk ook eens aan FAQ Topicstart.

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Toelichting.

Na Nero 6.0 geinstalleerd te hebben wilde ik deze updaten naar een hogere versie. Op de pagina nero.com terecht gekomen op de updatepagina voor Nero 6. Op deze pagina staan 4 verschillende puzzelstukjes met een omschrijvingen van de updates. Op elk van deze puzzelstukjes moet eigenlijk een downloadbutton verschijnen (in iedergeval bij mijn werk pc wel) bij mij thuis dus niet! geen downloadbutton! op andere pagina's waar updates staan vermeld zijn de verwijzingen naar de updates niet clickable. Ik heb dus ook al een mail gestuurd naar Nero maar tot heden geen bericht. Iemand een idee of mogelijke verwijzingen naar mirrors?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je hebt er niet bij gezegd welke browser je gebruikt (niet de hele wereld gebruikt IE ;) )

Maar ook onder Firebird werken ze gewoon, dus ik gok op de standaard IE tips: je wilt even je cache leegooien en de security settings controleren.

ftp://ftp.us.nero.com/nero60015.exe is trouwens de rechstreekse URL :)

[edit]
yw. Als je de URL's voor de overige producten wilt: check toch even deze settings aangezien je er anders de volgende keer weer tegen aan loopt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 18-09-2003 12:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Dank jullie, ga het vanavond proberen

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
F_J_K schreef op 18 september 2003 @ 11:33:
Je hebt er niet bij gezegd welke browser je gebruikt (niet de hele wereld gebruikt IE ;) )

Maar ook onder Firebird werken ze gewoon, dus ik gok op de standaard IE tips: je wilt even je cache leegooien en de security settings controleren.

ftp://ftp.us.nero.com/nero60015.exe is trouwens de rechstreekse URL :)

[edit]
yw. Als je de URL's voor de overige producten wilt: check toch even deze settings aangezien je er anders de volgende keer weer tegen aan loopt ;)
Je tips gevolgd maar geen vooruitgang, en weet je wat vreemd is op de update pagina's voor versie 5.x staan wel downloadbuttons. zou de site :? mijn originele 6.0 niet herkennen?

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Ha gevonden, zonealarm was niet goed ingesteld, ondanks dat ik de site nero.com als betrouwbaar had ingesteld was ik vergeten de 3the part cooky uit te schakelen, nu werkt tie dus. Iedereen bedankt voor de tips, maar nu is wel een 2de vraag gerezen: waarom heet de update nero 6 demo? ik heb de volledige full pack van 66 euro en geen demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50
Dat komt omdat de versie die je download de demoversie is. MAAR doordat jij een geldige key hebt wordt die demo een volledige versie. :)

Handig toch? :) Zo hoeven de makers van nero niet 2 verschillende versies online te zetten/maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
oo Oke tnxs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je de nero ftp site ook via een ftp programma benaderen?

ik heb ws ftp pro als proggie maar als ik ftp://ftp.us.nero.com/ invoer dan vraagt ie om n wachtwoord en login naam

wie heeft de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

en waarom zou je dat willen :? denk niet dat een file-listing is toegestaan, vandaar ook de inlog.

alle downloadlinks staan gewoon op nero.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroeger kon da namelijk wel
Pagina: 1