Toon posts:

[ C / vXworks ] decomprimeren vxworks.z?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het volgende is het geval; ik ben op zoek naar iemand die al eens gewerkt / geprogrameerd heeft met / in vxworks. Dit is namelijk het besturingsysteem van mijn adsl modem (SMC Barricade 7401BRA), en ik ben (pure technische interesse) nogal benieuwd wat er zoal gebeurd.

Nou is (voor zover ik weet) vxworks.z een gecomprimeerde versie van vxworks, en moet deze eerst worden gedecomprimeerd. Daarna eventueel gedecompileerd. In eerste instantie is dus mijn vraag:

Is er hier iemand die weet hoe je zo'n image decomprimeert (Ik heb één keer ergens gelezen dat het om zlib compressie ging, maar daar kan ik flink naast zitten)?

In iedergeval bedankt voor de moeite.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Ik zie niet echt in wat dit in Programming & Webscripting te zoeken heeft :? Je zoekt een ervaren persoon (werving = niet goed :) ) die jou allerhande dingen kan gaan vertellen over een stuk hardware (hoort in een hardwaresubforum :z ), en daar wil je vervolgens softwarematig iets uit decomprimeren (wat in een softwaresubforum thuishoort :P ).

Wellicht dat Overige Hardware je kan helpen, lees de policy aldaar even door alvorens je post. Hier in Programming & Webscripting zet ik 'm dicht. :Y)

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Oh ja en een .z file is zlib compressie over het algemeen ja.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.