[Delphi6] DCC60.dll Access Violation

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 13:21
Ik heb hier enorm irritante problemen mee. Op willekeurige momenten krijg ik een error tijdens het typen in Delphi 6. Op de borland site kom ik niet verder.

tijdens het typen in de code editor springt mijn unit dan op readonly en werkt code inside niet meer. Zijn er mensen die ditzelfde irritante probleem ook hebben?

Een reinstall van delphi helpt niet. Ook werkt het installeren van alle updates voor Delphi 6 niet.

Op de borland community hebben ze het over een trial versie van delphi 6 en daarmee gegeneerde code, maar ik heb niet de trial maar de enterprise versie.

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Verwijderd

Dit probleem ken ik al vanaf Delphi 4.0 en is tot op heden niet verbeterd. In Delphi 4.0 is het overigens de DCC40.dll. BCB heeft er nog veel meer last van, oplossing: hopen dat Borland wat kan doen en anders, live with it. (Code Completion uitzetten wil trouwens soms wel wat helpen).

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Helaas is dit een standaard probleem inderdaad met de Borland IDE's, vooral als je grotere projecten onder handen hebt. Slikken, opnieuw opstarten en doorwerken is het devies, no known remedies.

Verder heeft dit inhoudelijk niets met programmeren van doen en kan ie dus dicht :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.