Toon posts:

Haperen MX460

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem waar ik niet uit kom, ook het zoeken naar voorgaande problemen op dit forum helpt me niks verder.

Even wat sysspecs:

MB: ASUS A7V333
PROC: 2200+ AMD
MEM: 512 333mhz
VID: Asus MX-460

Wanneer ik een DVD, Divx, of spel speel blijft af en toe mijn beeld even hangen, tijdens het bekijken van een DVD of divx merk ik dat dit steeds erger wordt, wanneer ik dan even op pauze druk en het afspelen weer hervat is het even over, maar al snel beginnen de haperingen dan weer. (deze klachten heb ik ook als ik vanaf de harde schijf afspeel)

Bij spellen schokt het gewoon af en toe even, maar het is wel lastig spelen.

Na het vernieuwen van mijn drivers voor de videokaart was er nix verbeterd, ook een herinstall van mijn systeem mocht niet baten.

Maar waar ligt het nu aan? Geheugen? of Videokaart? en is er misschien een oplossing?

Verwijderd

software die draait, kill eens wat onnodige services / software, 9 van de 10 x is het andere software die dit soort zaken veroorzaakt.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:16

charrel

Cortisol4life..

agp wel op de goede snelheid staan? welke windows versie heb je? welke drivers gebruik je? directx? dma of pio mode? enz enz?

[ Voor 9% gewijzigd door charrel op 18-09-2003 10:32 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien de virusscanner die je zit te plagen?
Staan het UDMA van je drives ook aan?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle onnodige programma's en services afgesloten, het probleem blijft hetzelfde.

Tevens heb ik al een andere videokaart geprobeerd, dat blijkt ook niet te helpen dus dan kan het aan drivers ook niet liggen lijkt me.

Ik denk zelf dat het geheugen misschien defect is, maar hoe kan ik dit testen. Het is namelijk nogal lastig om even een latje van een klasgenoot te lenen terwijl die hem zelf nodig heeft. Zijn hier misschien ook programma's voor?

PS: UDMA enzovoort staat allemaal ok

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 18:29 ]