Toon posts:

Bin Bestand uitpakken?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Joh gasten,

Ik heb van het net een Akai sample rar bestand gedownload, nu blijkt het na unrarren een Bin bestand te zijn die ik met Isobuster wilde extracten. dat lukt ook maar ik krijg na extraction een TAO bestand. Ik zie in Isobuster 1.4 wel dat het om een audio track gaat....maar hoe kan ik deze track nu rippen naar bv. wav? De optie play audio in Isobuster is uitgegrijsd....ben hier niet zo bekend mee....is er iemand die daar wel ervaring mee heeft?

Gerben

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:01

ericding

Altijd de eerste.

Het .TAO-bestand is zelf geen audio-track... Zoeken op http://filext.com/ leverde op dat het gaat om een IsoBuster-bestand. Dus het lijkt erop dat iets niet helemaal goed gaat bij het extracten met IsoBuster...

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 18:35
Het bin bestand in deamon inladen. Als er dan audio op staat kan je hem er vanaf halen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:39

AMDFreak

Intel is zo..

Uhmm, ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat mp3tjes in een bin file worden gepropt... :?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

De Bin kun je branden met CDRWin en FireBurner.

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het gaat hier om een sample cd in akai formaat.....je moet deze dus idd of branden, of in een image-drive zetten......vervolgens moet je met een programma als Logic (de EXS24, hiermee kun je er wav's van maken..) of Soundforge, of Gigasampler, of Halion, of Contact..enz. de samples openen en bespelen.

Verwijderd

Topicstarter
Hey Crackman,

Thanx....ik dacht al zoiets....kan ik deze BIN (of TAO?) file met nero 6.0 branden? Moet ik de Bin file als data of Audio CD branden?

Ik geloof dat je ook met Reload van Propellerheads die AKAI cd's kunt rippen naar NN-XT sampler formaat van Reason? klopt dat?

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 11:07:
...

Thanx....ik dacht al zoiets....kan ik deze BIN (of TAO?) file met nero 6.0 branden? Moet ik de Bin file als data of Audio CD branden?

...
Een .bin file moet je als image branden. is ook een optie bij nero.

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 09:43
Je kan een .bin op cd branden met de standaard tools of met een deamon aan een driveletter 'mounten'. Zo kan je de inhoud nog voor het branden bekijken.
... flauw grapje: Probeer eens in de prompt " bash@localhost# bin laden " :+

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Nero opstarten, dan File > Burn Image, .cue betsand opzoeken en gaan met die banaan :)
Dit is in Nero 5.5, maar de optie zal wel in de buurt zijn te vinden in Nero 6

Overigens staat het ook in dit stukje van de SA FAQ, succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb um in Nero als Image gebrand en het branden lijkt allemaal goed te gaan er zit een cue filetje bij en ik zie ook netjes een track van 9 minuten in Nero, maar als ik die gebrande CD in explorer ga bekijken zie ik geen data of audio.....en als ik in Soundforge wil rippen vind die ripper in ieder geval geen audio data.....raarrrrr?
Pagina: 1