Ik heb een javascriptje gebouwd en deze werkt op zich goed, alleen het tekstveld (met de ingevoerde getallen) kan door de gebruiker worden gewijzigd bijvoorbeeld extra getallen intikken.
Het gevolg is dat of er rare dingen gebeuren of het script crasht, hoe kan ik voorkomen dat gebruikers in dit veld rommelen en alleen de buttons gebruiken?
Heb op diverse sites gekeken of er stond geen goede oplossing dan het hele script opnieuw opbouwen of het was een zeer ingewikkelde oplossing waar ik niet uitkwam.
En met een eval() bereken ik wat er in dat tekstveld staat.
Het gevolg is dat of er rare dingen gebeuren of het script crasht, hoe kan ik voorkomen dat gebruikers in dit veld rommelen en alleen de buttons gebruiken?
Heb op diverse sites gekeken of er stond geen goede oplossing dan het hele script opnieuw opbouwen of het was een zeer ingewikkelde oplossing waar ik niet uitkwam.
code:
1
2
3
4
5
| <FORM NAME="personal"> <INPUT TYPE="text" NAME="input" Size="16"> <INPUT TYPE="button" NAME="one" VALUE=" 1 " OnClick="personal.input.value += '1'"> </FORM> |
En met een eval() bereken ik wat er in dat tekstveld staat.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.