Nou goed ... het verhaal over de 2 standaarden enzo is me wel bekend. Welke producenten achter DVD- en welke achter DVD+ staan enzo ... Ook welke standaard aan de winnende hand lijkt (+).
Maar nu was ik gisteren even bij It's aan het rondsnuffelen en moest voor een kennis een DVD+RW van Sony (daar vroeg hij specifiek om) meenemen. Dus ik vroeg om 'n DVD+RW van Sony die ze daar dus hadden. Nou, die verkoper begint meteen: "Je weet toch wel dat DVD+ niet de standaard gaat worden hè?" ... dus ik:
"Sorry, maar volgens mij wordt het wel DVD+, o.a. Microsoft heeft + al als standaard gekozen, afgezien van de verdere voordelen die + boven - heeft". Hij weer: "Nee hoor, we hebben hier gisteren een uitleg gehad van Sony Nederland, en het wordt zekerweten DVD-". Komt er nog zo'n bijdehante verkoper bij: "Ja, Sony is de enige die zich neutraal opstelt dus ze hebben er geen belang bij om de ene standaard boven de andere te verkiezen". Ik ben er verder niet op ingegaan en heb die +RW van Sony meegenomen.
Nu heb ik 'es een beetje rond zitten snuffelen op Internet, maar heb er niks over kunnen vinden. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het DVD+ wordt, maar toch vind ik het raar dat zo'n verkoper dan met zo'n verhaal komt ... iemand hier al iets van gehoord?
Maar nu was ik gisteren even bij It's aan het rondsnuffelen en moest voor een kennis een DVD+RW van Sony (daar vroeg hij specifiek om) meenemen. Dus ik vroeg om 'n DVD+RW van Sony die ze daar dus hadden. Nou, die verkoper begint meteen: "Je weet toch wel dat DVD+ niet de standaard gaat worden hè?" ... dus ik:
Nu heb ik 'es een beetje rond zitten snuffelen op Internet, maar heb er niks over kunnen vinden. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het DVD+ wordt, maar toch vind ik het raar dat zo'n verkoper dan met zo'n verhaal komt ... iemand hier al iets van gehoord?
[ Voor 6% gewijzigd door Wouter! op 18-09-2003 09:15 ]