Lukt ICQ oid wel?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Kijk eens naar het 2e nieuwsartikel op deze pagina 
Volgens mij moet je de allernieuwste versie downloaden, wil je kunnen MSN'en..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
[scare@Vigor11 scare]$ gaim --versionmoto-moi schreef op 18 September 2003 @ 09:24:
Gaim 0.68
dus die versie zit wel goed.
Verder zit ik 8er een router, maar in windows heb ik geen problemen met msn'en.
Afgezien daarvan werkt trillian ook niet (linux), onder windows wel.
In gaim connect ik naar messenger.hotmail.com poort 1863
en proxy type staat op no proxy
daarnaast heb ik ook nog amsn geprobeerd, maar die wil niet starten. (dat heeft weer een andere oorzaak, iets met van die :-@ libjes, maar dat zoek ik later deze dag wel uit)
amsn heeft volgens mij een probleempje met een verkeerde symlink in usr/bin verwijder gewoon /usr/bin/amsn en ln -s /home/.../msn/amsn in /usr/bin. verder moet tcl en tk geinstalleerd zijn. Maar dat spreekt voor zich. 0.82 kon ik gisteren iig gewoon goed mee msn'en...
We've had a lot of questions about whether or not Gaim will be able to connect to MSN after October 15th, which is when third party clients will apparently be blocked. For information on this, please see here. Thank you.moto-moi schreef op 18 September 2003 @ 09:24:
Na 15 oktober dus pas, en daar kan het ook niet aan liggen want 0.67 werkt bij mij ook nog.
ik heb echt de nieuweste versie, vers gebakken van de cvs (16.02 zo iets ;-))
verder het ik 't met 0.68 en 0.68-1 geprobeerd.
Bij gaim's help pagina's staat er ook niets tussen
verder het ik 't met 0.68 en 0.68-1 geprobeerd.
Bij gaim's help pagina's staat er ook niets tussen
offtopic:
[rml][ msn] amsn geeft foutmelding...[/rml] zo'n soort probleem heb ik ook met amsn, kan dat wish nergens vinden, laat staan waar het een onderdeel van is iemand nog een kleine hint wat dat betreft?
[rml][ msn] amsn geeft foutmelding...[/rml] zo'n soort probleem heb ik ook met amsn, kan dat wish nergens vinden, laat staan waar het een onderdeel van is iemand nog een kleine hint wat dat betreft?
als je wish niet hebt heb je wel tcl, maar niet tk geinstalleerd... Dit heb je toch echt nodig. rpmfind.net en dan tk invullen. of op je cd even zoeken naar tk. Dan is het logisch dat ie het niet doet. Als je die geinstalleerd hebt, kun je wish amsn, ./amsn (vanuit ~/msn/), of wat ik al eerder zei, de symlink maken in /usr/bin.
Vreemd verhaal.. Ik gebruik namelijk nog een oudere versie van Gaim (weet ff niet welke versie precies, maar ieg die standaard bij SuSE 8.2 zit), en daarmee kan ik gewoon mee MSN'en. ICQ'en met Gaim vind ik weer een stuk minder, omdat Gaim volgens mij niet je contact list van de server af kan lezen. Kopete vind ik ideaal.
Pagina: 1