Zo gezegd, zo gedaan.
Cool!
Het is toch te koud om in je DPC shirtje over straat te gaan. Weer een nieuw leuk DPC hebbedingetje...
Het is toch te koud om in je DPC shirtje over straat te gaan. Weer een nieuw leuk DPC hebbedingetje...
Als het een beetje fatsoenlijke kwaliteit wordt wil ik er ook wel een hebben. Bestelform kan ik ook wel verzorgen.
* IceStorm stemt ook voor
Ik wil er ook wel 1tje!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
* DJ wil er ook wel weer 5 stuks.
Ikke heb ook al 5 tnet badges
DJ
Ikke heb ook al 5 tnet badges
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Verwijderd
Doe mij maar 10
badges. Was gigantisch te laat voor de tnet badges dus mijn kasten zijn nog maagdelijk leeg
case = computerkast
badge = plakdingetje
------------------------- +
casebadge = een plakdingetje voor op je computerkast
badge = plakdingetje
ROFLMAOOp zaterdag 02 december 2000 22:47 schreef Chaos het volgende:
case = computerkast
badge = plakdingetje
Doet mij er ook maar een paar; ruk ik de Tnet-dingen er meteen weer af
Intentionally left blank
Wat heb jij voor kast?? Een micro tower?Op zondag 03 december 2000 00:43 schreef crisp het volgende:
Doet mij er ook maar een paar; ruk ik de Tnet-dingen er meteen weer af
Verwijderd
Okay... Ik heb idd wel eens zo iets gezien, maar wist niet dat dat zo heette. Tnx.Op zaterdag 02 december 2000 22:47 schreef Chaos het volgende:
case = computerkast
badge = plakdingetje
Askama
Leuk ID maar ik zie geenOp zondag 03 december 2000 02:32 schreef Obi het volgende:
Ideetje..?
Ermm, kenneh we niet gewoon ongeveer het id van t.net volgen? DIe zag er zo uit:
[img]http://www.geocities.com/smiley_art/casebadge7-small.jpg></img[/img]
Kunnen we er hier niet een van maken met de DPC-koe?
BTW ik wil er wel 5 bestellen, reiker
Ikke heb er nu 5 (2x Athlon, domed en normaal, 1x MSI, 1x T.net en 1x Duron
)
[img]http://www.geocities.com/smiley_art/casebadge7-small.jpg></img[/img]
Kunnen we er hier niet een van maken met de DPC-koe?
BTW ik wil er wel 5 bestellen, reiker
Verwijderd
Ik heb al 20 t.net badges
Maar batches van de DPC kunnen er zeker bij ...muoooh...ik wil zou er wel 10 willen hebben...
Ik heb ff aan denethor gevraagd waar hij de casebadges van de DPC heeft laten drukken etc. Krijg vanmiddag antwoord trug. Dus een drukker hebben we iig al. Maarreh, heeft iemand al een ontwerp? Misschien is heteen id om weer een ontwerp wedstrijd te houden, net als bij de t.net-casebadges????
Casebadges ruule! Moeten we er meteen maar een stuk of 50 PNpX badges maken, 
Natuurlijk alleen voor PNpX leden
TGEN
Natuurlijk alleen voor PNpX leden
TGEN
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
op dit moment is er door B-Force een topic geopend met een wedstrijd voor het ontwerp van de casebadge... iedereen, stuurt je creativiteit in !!!!!
het adres: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/81489
het adres: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/81489
Zo gezegd, zo gedaan.
mag ik er ok 5:P
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
T.net casebadges zijn alweer uitverkocht, maar binnenkort komen er weer nieuwe
Blijf kijken op t.net en Got (stuffis generalis)
Blijf kijken op t.net en Got (stuffis generalis)
waar kan je die vage dingen eigenlijk laten drukken?
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Ik heb Denethor ff ge-icq-ed (
), die heeft die dingen laten maken voor t.net. Hij heeft ze laten drukken bij een drukkerij ergens in Eindhoven. Ik wil hierbij best wel als contact-persoon optreden tussen de DPC en de drukkerij als iedereen daar ok mee is, samen met reiker bv. (=teammember):7
De eerste ontwerpen zijn van sinterklaas82tm en kun je hier vinden
* reiker wil wel samen met B-Force zorg dragen voor de details (contact drukker enz)...
ik ben al een lijst aan het bijhouden wie er in dit draadje zeggen dat ze casebadges willen hebben als ze er komen. als ze komen -daar gaan we natuurlijk van uit !- dan zal ik het hier laten weten, met ontwerp erbij, prijs etc... dan kan iedereen dan voor zichzelf bekijken of hij/zij het nou wel echt de moeite waard vindt (ik kan me niet voorstellen dat iemand er geen wil maar ok).
ik ben al een lijst aan het bijhouden wie er in dit draadje zeggen dat ze casebadges willen hebben als ze er komen. als ze komen -daar gaan we natuurlijk van uit !- dan zal ik het hier laten weten, met ontwerp erbij, prijs etc... dan kan iedereen dan voor zichzelf bekijken of hij/zij het nou wel echt de moeite waard vindt (ik kan me niet voorstellen dat iemand er geen wil maar ok).
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
zie andere thread.. sorry voor mijnn lange afwezigheid, ik heb vrij veel contact gehad met die drukker in eindhoven (mijn stad
)
maarre.. naja, lees dat andere verhaaltje maar ff... enige prognose over aantallen ??
maarre.. naja, lees dat andere verhaaltje maar ff... enige prognose over aantallen ??
Pagina: 1