[nokia 6310i] Telefoon start af en toe niet op

Pagina: 1
Acties:

• RedCellNL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04-2024
Sinds 4 maanden ben ik in t bezit van een Nokia 3610i.
De telefoon staat altijd aan want als ik deze uitzet krijg ik m met moeite aan. Als ik de aan-knop indruk wordt t scherm zwart daarna wit. Dit wordt zo'n 3 keer herhaald waarna t toestel uitvalt.

Na veel proberen gaat ie wel aan maar dit blijft toch vervelend aangezien t je zo veel tijd kwijt bent om m aan te krijgen.

Iemand enig id hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Zelf zat ik te denken dat t mischien aan t opstart plaatje lag (handen die naar elkaar toe bewegen), want dit staat uit geloof ik. Ben wel in t bezig van de Nokia software om via infrarood zaken aan te passen.

BVD !

Verwijderd

Als de telefoon nieuw genoeg is dan heb je garantie, 6310i zal toch niet zo oud zijn? Wellicht dus gewoon even langs een dealer of nokia bellen?

Wat je ook nog kan doen is de telefoon voorzien van nieuwe firmware, er zijn zat zaakjes die dit voor je zouden kunnen.

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Dit is een probleem in de firmware, het is geen defect als je nog garantie hebt kan je hem op laten stuen. Als je dit niet hebt zijn er zat lui die dit willen en kunnen doen voor een kleine vergoeding. Bij de nokia store doen ze het ook (buiten garantie) alleen moet je er dan 1 zoeken in je omgeving.

Iemand die het hier in de buurt doet en het in mijn geval opgelost heeft bij mijn 6310 is : www.d-u-s.nl

Koste me overigens €10,-

[ Voor 4% gewijzigd door motormuisje op 18-09-2003 08:06 ]

• RedCellNL
Volgens mij is t zo met garantie, dat je dan een onderhoudscontract moet afsluiten bij t abbonement.

Weet iemand mischien wat de laatste firmware versie is voor de 6310i?
En hoe ik kan kijken welke versie ik heb? geloofde iets van *0000# ofzo.

bvd !

Verwijderd

Laatste release is 5.51 toevallig mijn 6310I gisteren teruggekregen met de laatste firmware. Om firmwarelevel te zien is het *#0000#
als de telefoon nog in de garantie kost het trouwens niets dus is het proberen zeker waard

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 08:40 ]

• RedCellNL
Dus dan ben ik mijn toestel een aantal dagen kwijt als ik m laat updaten bij een Business Center van KPN ?

Verwijderd

zeker weten ik was hem +/- 2 weken kwijt maar wel vervangend toestel gekregen

• RedCellNL
Ben langs t Business Center gereden en daar maakte ze m gratis ivm garantie.
Pagina: 1