Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ten einde raad en bijna in staat om een nieuwe cam te kopen. Ik heb sinds een jaartje of 2 de trust spycam en deze heeft altijd naar behoren gewerkt en doet dat nog steeds eigenlijk, maar...sinds dat msn de optie heeft om in de messenger zelf te cammen werkt dat voor geen meter. Ik heb verschillende versies van msn geprobeert en ook alle instellingen nagelopen. Als ik met iemand wil cammen dan geeft ie heel even beeld en dan gaat ie ontzettend traag lopen, net of het in een enorme slowmotion wordt afgespeeld, na zo'n 30sec staat het beeld stil en op een gegeven moment gooit ie je er helemaal uit. Eerst dacht ik dat het aan de cam lag maar blijkbaar niet aangezien het onder netmeeting prima werkt. Ook heb ik de laatste drivers van de cam gedownload en geïnstalleerd. Ik hoop dat er iemand is die het zelfde probleem heeft gehad of dat er iemand mij hiermee kan helpen? Alvast Bedankt!

Verwijderd

Zelfde probleem hier, laatst ook topic over geopend. wat een gare shit zeg, ik wil gewoon ff simpel webcammen werkt dat pokke ding weer niet... kutcomputers ook altijd!
trust spycam 300