Ik heb laatst voor mijn broertje een geforce 4 mx 440 gekocht en dat werkt in windows prima. Nu wil hij counterstrike gaan spelen (1.5).. maar in het spel hakkelt het beeld om de seconde. Verder geeft ie ook allemaal groene en blauwe stippen.
Dus ik heb daarna de drivers opnieuw geinstalleerd. Maar helaas geen verbeterd resultaat, ook niet met oudere nvidia drivers.
Aangezien de pc toch vrij vol stond heb ik daarna win2000 eraf gegooid en winXP professional sp1 erop gegooid. Nu draait het spel nogsteeds slecht, dus dat was ook al geen oplossing.
Specs zijn:
AMD Athlon XP 2400+
512 DDR-Ram 333
40 GB Maxtor
Geforce 4 MX 440
Verder heb ik in de bios gekeken naar de instellingen daar stond:
AGP Mode: 4x
AGP Fast Write: Enabled
AGP Aperture Size: 128 MB
Master I/S Write: Disabled
Master I/S Read: Disabled
Read Sync: Disabled
Full Screen Anti Analysing heb ik uit staan, maar op 2x geeft het ook geen verbetering. De fan van de kaart draait ook goed en de kast staat open dus hij moet genoeg warmte kwijt kunnen.
Kheb nu de hele dag al zitten zoeken naar een oplossing maar kan nix vinden. Weet iemand hier iets op?
Tnx
Dus ik heb daarna de drivers opnieuw geinstalleerd. Maar helaas geen verbeterd resultaat, ook niet met oudere nvidia drivers.
Aangezien de pc toch vrij vol stond heb ik daarna win2000 eraf gegooid en winXP professional sp1 erop gegooid. Nu draait het spel nogsteeds slecht, dus dat was ook al geen oplossing.
Specs zijn:
AMD Athlon XP 2400+
512 DDR-Ram 333
40 GB Maxtor
Geforce 4 MX 440
Verder heb ik in de bios gekeken naar de instellingen daar stond:
AGP Mode: 4x
AGP Fast Write: Enabled
AGP Aperture Size: 128 MB
Master I/S Write: Disabled
Master I/S Read: Disabled
Read Sync: Disabled
Full Screen Anti Analysing heb ik uit staan, maar op 2x geeft het ook geen verbetering. De fan van de kaart draait ook goed en de kast staat open dus hij moet genoeg warmte kwijt kunnen.
Kheb nu de hele dag al zitten zoeken naar een oplossing maar kan nix vinden. Weet iemand hier iets op?
Tnx