Toon posts:

jewel cases voor 2 CD's

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar je goeie jewel cases kunt kopen voor dubbel CD's?????
Ik kan er wel aankomen, maar dat zijn krengen waar het achterste papier uitvalt als je CD nr twee eruit wilt pakken. En gammele dingen ook nog.

Ik heb er veeeeeeeeeeeeel nodig :O

Verwijderd

zie PriceWatch en onderstaande:
- cdrwinkel.com
- www.cdrpagina.nl - Iwona Tec
- EWS: The One Stop AV Shop
- Alternate.nl
- Opus Supplies
- Media Madness.nl
- Hardwaresuper.nl
- Stanet Webshop
- FlexPro
- E&E Computersystemen
- Eynstein
- CD-Freaks
- Conrad
- Hema, V&D, Blokker, Kruidvat, Aldi/Lidl, lokale PC-zaak etc

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 01:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
help kan m niet vinden....het late uur misschien??? jij bent ook nog laat wakker trouwens ;-)

Verwijderd

cdrwinkel.com
> Allerlei > Jewelcases CD
> Jewelcase voor 2CD (zwarte tray) 25-pack -> € 8.50 per 25

http://www.ews.nl/
> Verpakkingen > CD > Boxes > Jewelboxes
> Box voor 2CD incl. Tray -> € 0,34 per stuk

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 01:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
he eusssss......ik zie ze bij CDR en DANK.......maar weet jij of dit DEGELIJKE zijn, waar je dus niet gelijk bij het "papier" aan de achterkant komt (wat een zooitje wordt als je ze vaak open doet), Ik moet er plm 100 hebben maar wel echt goeie en stevige
Wat zijn de beste?????????????//

Verwijderd

dus niet gelijk bij het "papier" aan de achterkant komt
Imo zijn alle 2CD jewelcases (die zo dik zijn als 1CD doosje) zodanig dat je bij opening een inleg tray hebt - en als je die openvouwt dat je dan bij het achterpapiertje van je jewelcase-inlay bent aangekomen. Als je dat niet wilt, en ze moeten altijd het papier afdekken is een 2CD doosje (die zo dik is als 2 doosjes) de oplossing.
Overigens is goed vouwen al een mooie oplossing (iets dikker papier gebruiken [>90gr] )

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Of aan de binnenrand vastlijmen (dus de kant die je juist niet ziet als ze in een rek staan). Ik heb zelf trouwens in een ver verleden eens hoesjes gehad waarvan het 'labelrandje' afgeklemd was zodat het papiertje er aan de achterkant niet uit kon vallen. Ik heb ze indertijd bij de bruna gekocht (2 jaar terug ofzo), evt. kan ik er wel een foto van maken.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
[quote][euss schreef op 18 September 2003 @ 01:46
Imo zijn alle 2CD jewelcases (die zo dik zijn als 1CD doosje) zodanig dat je bij opening een inleg tray hebt - en als je die openvouwt dat je dan bij het achterpapiertje van je jewelcase-inlay bent aangekomen. Als je dat niet wilt, en ze moeten altijd het papier afdekken is een 2CD doosje (die zo dik is als 2 doosjes) de oplossing.
Overigens is goed vouwen al een mooie oplossing (iets dikker papier gebruiken [>90gr]

ik gebruik dik fotopapier, ik wil die dikkere doosjes, want als je m vaak gebruikt wordt het papier toch altijd lelijk anders. Ik wil via internet bestellen, maarrrrrrrr hoe weet ik dan of ik die dikkere heb? staat er niet bij???!!!!!! 8)7

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58
eeehm, di's wel überbasic....

Er zijn tientallen winkels die deze artikelen verkopen, allemaal simpel te vinden, met behulp van de search, google, of de diverse websites op internet met links.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.