Toon posts:

[Laptop] beeld valt langzaam weg......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, een goeie vriendin van mij heeft een laptop gekocht en een aantal dagen later had ze een raar probleem dat het beeld van haar laptop wegvalt (het beeld word opeens wit) en ziet dan rare strepen door het beeld staan. De laptop reageert dan nergens meer op ook niet op ctrl alt delete, hij loopt dus vast.
Ik denk dat het aan de videokaart kan liggen en dat die drivers misschien geupdate moeten worden.
Maar het rare is dat dit probleem alleen is voorgekomen als ze iets start niet als ze in de windows omgeving zit (windows xp).
Ik heb de search gebruikt en daar kwam ik wat tegen over kapotte flatcable etc..., maar dat lijkt me sterk omdat ze die laptop maar een paar dagen heeft.

Wat kan er meer aan de hand zijn???
Drivers updaten??

alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 00:56 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Ik heb de search gebruikt en daar kwam ik wat tegen over kapotte flatcable etc..., maar dat lijkt me sterk omdat ze die laptop maar een paar dagen heeft.
Natuurlijk kan iets direct al kapot gaan.
Daarnaast kunnen het drivers zijn, zeker de onboard videokaarten kunnen bij fouten in drivers dit soort effecten geven. Heb ik hier eens in de zoveel maanden ook.
Maar als het na updaten van drivers nog aanhoudt dan kan je de notebook beter terugbrengen want dit zijn zeer dure reparaties als je ze zelf moet betalen.

Senile! Senile Oekaki

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26

Maximus

PhD i.o.

gelijk ruilen :)

dat is wat ik zou doen. Hoewel een biosflash (mids nieuwste versie niet al geflashed is) ook wel es wil helpen

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.