Ik heb een klein probleempje.
Een kennis heeft bij mij een ASUS A7V8X-X moederbord gekocht met een VIA KT 400 Chipset.
Nu doet zich bij hem het volgende voor.
Een tijdje geleden had hij oppeens het probleem dat er bij het opstarten van Windows een bestandje miste dus Windows startte niet op.
Hij d8 nou simpel Windows opnieuw installeren.
Vervolgens heeft hij dat niet geinstalleerd.
Maar na de installatie weer dezelfde foutmelding.
Nu dacht hij, okee dat werkt niet DUS nieuwe schijf.
Schijf vervangen, maar nog steeds dezelfde error.
Deze error krijgt hij in WinXP Win98 W2k en ME,
Het vreemde is dat hij Windows XP op een andere pc op deze harddisk geinstalleerd had en vervolgens daarna op het ASUS A7V8X-X bord had aangesloten en toen werkte het, maar tijdens de installatie van drivers kapte het systeem er oppeens mee en crashte het.
En na een reboot krijgt men de melding dat Windows verkeerd is afgesloten en in de veillige modus opgestart dient te worden.
Maar na het selecteren van veillige modus geeft hij een blank scherm en reboot ie weer.
Bij alle andere keuzes geeft ie dit.
Nog vreemder is dat je de schijf in DOS wel kunt benaderen.
Een kennis heeft bij mij een ASUS A7V8X-X moederbord gekocht met een VIA KT 400 Chipset.
Nu doet zich bij hem het volgende voor.
Een tijdje geleden had hij oppeens het probleem dat er bij het opstarten van Windows een bestandje miste dus Windows startte niet op.
Hij d8 nou simpel Windows opnieuw installeren.
Vervolgens heeft hij dat niet geinstalleerd.
Maar na de installatie weer dezelfde foutmelding.
Nu dacht hij, okee dat werkt niet DUS nieuwe schijf.
Schijf vervangen, maar nog steeds dezelfde error.
Deze error krijgt hij in WinXP Win98 W2k en ME,
Het vreemde is dat hij Windows XP op een andere pc op deze harddisk geinstalleerd had en vervolgens daarna op het ASUS A7V8X-X bord had aangesloten en toen werkte het, maar tijdens de installatie van drivers kapte het systeem er oppeens mee en crashte het.
En na een reboot krijgt men de melding dat Windows verkeerd is afgesloten en in de veillige modus opgestart dient te worden.
Maar na het selecteren van veillige modus geeft hij een blank scherm en reboot ie weer.
Bij alle andere keuzes geeft ie dit.
Nog vreemder is dat je de schijf in DOS wel kunt benaderen.