[xp pro]Problemen na reset

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-05 14:56
iedereen heeft wel eens dat er iets niet werkt op je pc. dat ie gewoon een rare foutmelding geeft. mijn remedie is normaal dat ik gewoon ff alles opsla wat ik nodig heb en dan lekker die reset knop induw. daarna start je systeem weer op alsof er niets aan de hand is.

zo leek dat ook vanmiddag het geval. maar het ging niet helemaal lekker. in het begin merkte ik al dat bijvoorbeeld downloads in kazaa spontaan waren verdwenen en mijn winamp was ineens helemaal leeg....

naja oke kan gebeuren, prima...

niet prima want ik wil gaan internetten dus explorer opstarten, zonder probleem...
surfen ging prima, maar ik kreeg niets te zien in de vorm van flash of java. shockwave 8.0 en java stonden er gewoon op... hmmzz

dan maar opnieuw downloaden vanaf macromedia.com. dus ik maar wachten op die popup voor die waarschuwing van shockwave... maar die kwam niet.

ook als ik iets wil downloaden van het internet dan localiseert hij de file wel, probeert m te downloaden maar komt vervolgens met de mededeling dat de gevraagde website of pagina niet beschikbaar is en of je het later weer eens wilt proberen. NIETS maar dan ook NIETS is te downloaden, ik kan wel gewoon surfen...

wat is hier in godsnaam aan de hand.???

ik heb een systeem herstel uitgevoerd zodat alle instellingen van gisteravond er bij stonden maar dit heeft niets geholpen...

wie weet wat hier aan de hand is of wie heeft de oplossing voor dit probleem???

                           

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 15:24

ericding

Altijd de eerste.

Al gescand voor virii en spyware?
(Verder kan je beter geen harde reset geven maar gewoon afsluiten/herstarten als er iets mis gaat, dat om dit soort problemen te voorkomen)

• jeehaa
virus scanner had ik niet, en ik wilde die dus net downloade..... maar goed downloaden weigert hij dus pertinent. Spywar => ik heb adaware 6.0 eroverheen gegooid en die vond alleen de gebruikelijke tracking coockies...

• ericding

ericding

Altijd de eerste.

• jeehaa
hm juist, kijk t probleem is dat ook beveiligings mededelingen en dingen die je download (ook bepaalde objecten op pagina's) gewoonweg niet komen. dus ook op deze pagina krijg ik niets te zien, nou ja het bekende rode kruisje...

• ericding

ericding

Altijd de eerste.

Misschien ergens anders een scanner downloaden en op CD meenemen? (Moet je natuurlijk wel een alternatieve downloadlocatie hebben 8)7 )

• jeehaa
ok ik heb inmiddels de laatste antivirus software geinstalleerd en het heeft nog niets opgeleverd. iemand andere solutions?

• ericding

ericding

Altijd de eerste.

IE opnieuw installeren?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28

momania

iPhone 30! Bam!

Ook "sfc /scannow" al geprobeerd?

Misschien zijn er met het resetten van je pc wel aardig wat systeembestanden corrupt geraakt die ook van belang zijn bij IE.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• jeehaa
sfc scannow heeft niet zoveel geholpen, niets om precies te zijn. ik ga nu proberen IE opnieuw te installeren

• jeehaa
ook IE opnieuw installeren heeft geen invloed gehad op het probleem...

edit:

btw als ik bestanden rechtstreeks vanuit de internet explorer wil opslaan dan gaat dat niet, doe ik het via een download accelerator gaat het wel. ook als ik geluidsbestanden in mediaplayer speel vanaf het internet gaat dat ook gewoon. HELP

[ Voor 65% gewijzigd door jeehaa op 19-09-2003 11:52 . Reden: extra info ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:30

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

me denkt dat je dan gewoon de knoop moet door hakken en format c moet gaan doen :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• jeehaa
nee dat is iets wat ik niet kan doen, maar ik hoopte juist dat er iemand was die een beetje verstand van zaken was die een idee heeft wat er loos kan zijn. dit zijn duidelijk corrupte bestanden van de internet explorer maar een herinstallatie werkte niet: ook stonden al mijn instellingen weer als voor het verwijderen ervan...

ik heb 70 gig aan documenten die ik niet weg kan mieteren...

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:30

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

dan zou ik zeggen je beveiligings instellingen op standaard settings zetten, je cach en temp map handmatig leeg maken. Cookies weg gooien. en eventueele firewall uitzetten.
pc opnieuw starten. en kijken wat die doet.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• ericding

ericding

Altijd de eerste.

Ik weet niet hoe gehecht je bent aan MS IE.... Je zou ook een andere browser kunnen proberen zoals bijvoorbeeld Mozilla (dat is open source, dus ik mag het linkje hier wel plaatsen denk ik).

• jeehaa
dank iedereen voor de inzendingen.

in mijn woede (aanval) van zojuist heb ik een mooie toch steeds weer doeltreffende methode gevonden die niet geheel zonder gevaar is:

de aan en uit knop op de stekker doos van mijn systeem heel vaak aan en uit zetten, de pc steeds weer 1 sec aanzetten en meteen weer uitknallen... na opstarten kon ik ineens weer downloaden.

nu zijn er nog 2 kleine software probleempjes. winamp doet het niet meer en shockwave krijg ik niet terug... wie o wie?

edit:

zelfs de aardlekschakelaar sprong eruit >:)

[ Voor 6% gewijzigd door jeehaa op 19-09-2003 15:02 . Reden: beetje meer info ]

Pagina: 1