"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Kun je het schermpie niet op een andere pc proberen?
Weet je tenminste of het scherm wel/niet overleden is, of dat het aan je videokaart ligt.
Weet je tenminste of het scherm wel/niet overleden is, of dat het aan je videokaart ligt.
mcb1
altijd al dit probleem gehad? Of ging dr iets mis bij nieuwe drivers oid?
Dat kan je natuurlijk ook goed bekijken door te kijken naar de vertikale lijntjes in je OSD. Zijn die ook onscherp? Dan vrees ik het ergste...mcb1 schreef op 17 september 2003 @ 23:20:
Kun je het schermpie niet op een andere pc proberen?
Test eens met andere resoluties en refreshrates 
Misschien een soort moire-effect? Speel eens met de instellingen van je monitor.
Misschien een soort moire-effect? Speel eens met de instellingen van je monitor.
@ericding:
Neen, gelukkig, m'n OSD menu doet het goed.
Een 2de pc er aan hangen moet nog wel gaan, echter zelf heb ik dat niet.
(misschien probeer ik eens met ene andere vid-kaart)
@pollewob. Na 1280*xxxx kan ik van alles proberen, er is dan een verschrikkelijke moiré die ik niet weg krijg. En die maken niet die lijntjes kop dit moment. (daarvoor ook niet)
Met GTA3 en onder 3DMark heb ik wel rechthoekige blokjes rond m'n figuurtje/draakjes (GTA3/3DMark carousel).
Mijn kaart is echter NIET overgeklokt, enkel eens +10Mhz mem+core, en kwartier later terug normaal. Dit is echte wel een maand geleden dacht ik.
De blokjes én de onscherpje lijnen, kan het samenhangen?
Neen, gelukkig, m'n OSD menu doet het goed.
Een 2de pc er aan hangen moet nog wel gaan, echter zelf heb ik dat niet.
(misschien probeer ik eens met ene andere vid-kaart)
@pollewob. Na 1280*xxxx kan ik van alles proberen, er is dan een verschrikkelijke moiré die ik niet weg krijg. En die maken niet die lijntjes kop dit moment. (daarvoor ook niet)
Met GTA3 en onder 3DMark heb ik wel rechthoekige blokjes rond m'n figuurtje/draakjes (GTA3/3DMark carousel).
Mijn kaart is echter NIET overgeklokt, enkel eens +10Mhz mem+core, en kwartier later terug normaal. Dit is echte wel een maand geleden dacht ik.
De blokjes én de onscherpje lijnen, kan het samenhangen?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Pagina: 1