[DivX] Beeld blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

• GhandiHarder
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Hallo,

Ik heb laatst een film gedownload, American Pie 3. Toen ik hem op de computer afspeelde, bleef hij hangen na enkele seconden, het geluid ging wel gewoon door. Toen heb ik 'DivX Total Pack' geinstalleerd en het beeld liep weer goed.

Daarna heb ik hem geladen in VurtualDub en in 2-en gespilts. Dit ging allemaal perfect. Vervolgens met Nero er een VCD van gemaakt, maar nu kijk ik hem met mijn DVD speler... en weer blijft hij hangen op precies hetzeflde punt als eerst...

Wie helpt mij? Is het misschien een optie om hem eerst naar mpg te converteren?

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:02
Probeer het eens met AntiFreeze, ik heb het ook wel eens gehad maar nu niet meer.

Hier heb je ook nog een linkje:
http://www.webattack.com/get/divxantifreeze.shtml

[ Voor 36% gewijzigd door doodindegoot op 17-09-2003 22:09 ]

Wie het laatst lacht is traag van begrip

• GhandiHarder
Werkt niet. Zoals in ook wel in de programma-beschijving staat: AntiFreeze werkt alleen als je de film wel kunt zien als je vooruitspoelt oid... Ik heb vanaf die eerste seconden overal hetzelfde beeld, wat ik ook doe

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:02
Al na een paar seconden?
heb je wel goede codec's geinstalleerd?

[ Voor 6% gewijzigd door doodindegoot op 17-09-2003 22:24 ]

Wie het laatst lacht is traag van begrip

• GhandiHarder
Ja, met DivX total Pack installeerde ik de goede codecs, toen deetie het ook goed. Maar daarna brand ik hem ook een vcd en hij heeft weer hetzeflde probleem, vcd in de dvd speler en de vcd in de computer...

Verwijderd

jah dan moet je dvd speler wel up-to-date zijn
en de DiVx codec pack pakt ws. alleen .avi of divx/xvid formaten en geen geconverteerde bestanden in mpeg formaat

(Correct me if i am wrong dit is mij ook zo maar voorgeschoteld :))

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Het beste is om met een fatsoenlijk P2P programma een fatsoenlijke rip te downloaden. Gewoon opnieuw. Haperende films moet je niet fixen, die moet je gewoon deleten.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Captain Pervert schreef op 17 September 2003 @ 23:57:
Het beste is om met een fatsoenlijk P2P programma een fatsoenlijke rip te downloaden. Gewoon opnieuw. Haperende films moet je niet fixen, die moet je gewoon deleten.
Daar heeft de man iets aan...not, dus dit is niet de visie van GoT heb ik gelezen in de FAQ B)

Verder TS, kan je beter niet encoden met Nero en is het ook altijd slim om de film ff te checken met Gspot en met Divxfix of met freezing frames met Virtual dub.

Op http://abdul1.netfirms.com/ kan je een heel stappenplan vinden over het maken van een VCD, dus van Avi naar (s) vcd.

Let op codecs zijn wel nodig en daarvoor gebruik ik SLD codec en daarbij AC3 codec.

Lees verder de FAQ ff goed door en bekijk de site die ik je aangaf.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Arno schreef op 18 September 2003 @ 01:22:
Daar heeft de man iets aan...not, dus dit is niet de visie van GoT heb ik gelezen in de FAQ B)
Ik geloof dat het illegaal downloaden van films ook niet de visie is van de GoT FAQ :P
Maar hetgene wat zou moeten werken, is de film met Virtualdub helemaal opnieuw encoderen, dan ben je van die fouten af als het goed is...maar dat duurt wel even :P

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

offtopic:
de TS zegt alleen dat ie een film heeft gedownload, hij vraagt niet waar dit te doen of hoe dit te doen en over downloaden van films wordt niet gesproken in de FAQ naar mijn eer en geweten :P

Maar idd, de film gewoon ff goed bekijken en opletten waar ie hapert en dit fixen aan de hand van de sites die in de FAQ staan of die ik noemde en anders gewoon huren in de videotheek, daar moet ie wel goed zijn :*)

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Pagina: 1