Ik heb dus een tijdje geleden Automatic Updates in windows (Windows XP) uitgezet, en ook de service ervoor op disabled gezet, nu wil automatic updates weer activeren, dus de service weer op automatic gezet en bij automatic updates aangevinkt dat ik automatisch wil updaten, en wel elke dag om 9 uur, nu gebeurd er dus niets om 9 uur, zie ook het icoontje van update niet in m'n systemtray verschijnen. ik heb al in het forum en met google gezocht maar daar staat enkel hoe je het uitzet...wat kan de reden zijn dat automatic updates niet meer wil starten?
Nee er staat geen melding m.b.t. Automatic Updates in event viewer...geen enkel event rond 9 uur...
als je eeerst handmatig downlad van de website
?
?
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
je heb hem toch wel op 9 uur 's-avonds gezet he
Icoon komt ook alleen als er een update is. En zie ook usr-l-d
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ja, ik had hem dus op 9 uur 's-avonds gezet, en rond half 10 maar op nog maar is op 10 uur om te zien of ie het toevallig die keer wel deed, als ik naar www.windowsupdate.com ga dan zijn er dus 14 updates bescjikbaar, dus er zijn updates, enkel automatic updates werkt niet, is er misschien een service waarvan automatic updates afhankelijk is maar die niet gemeld word in dependencies?
misschien ook wel het vermelden waard als je op WU website hebt gechecked zijn er daarna dus soms nog automatic updates ook.
beetje vaag maar loopt niet echt sync.
beetje vaag maar loopt niet echt sync.
Pagina: 1