[XP]Synchroniseren van bestanden - submappen probleem *

Pagina: 1
Acties:

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 17:47

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Ik heb hier 2 pc's, allebei met WinXP Pro. Netwerkje tussen beide.
De map "Mijn Documenten" is op PC1 gedeeld en de bijbehorende netwerkdrive op PC2 is offline beschikbaar gemaakt. Zo werk ik dus altijd op beide machines met dezelfde en nieuwste bestanden. Werkt prima, hoera voor windows.

Er is alleen 1 probleem:
Als ik op PC1 in Mijn Documenten een nieuwe map aanmaak dan wordt die map op PC2 niet automatisch offline beschikbaar gemaakt.
Om de een of andere reden wordt de nieuwe submap op machine 2 dus niet gezien als een folder die ook offline beschikbaar moet zijn. Je moet dit dus handmatig nog even instellen op PC2, daarna gaat het weer goed.

De andere kant op gaat goed. Als ik op PC2 een map aanmaak, dan komt ie logischerwijs ook op PC1 naar boven.

Is er voor dit probleem een oplossing? Of is het gewoon m'n eigen verantwoordelijkheid dat ik nieuwe submappen die aangemaakt zijn op PC1 eerst even op PC2 offline beschikbaar moet maken?

[ Voor 3% gewijzigd door YellowCube op 17-09-2003 21:47 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

OS aan titel toegevoegd volgens: Windows Operated Systems - Policy
Volgende keer zelf op letten aub :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

robycopy gebruiken en deze gescheduled laten lopen. robocopy kun je bij Microsoft vinden.