[Win2k Server]Boot problemen na instal SP4

Pagina: 1
Acties:

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net win2k SP4 geinstalleerd. Hij is onder de installatie ermee gestopt de eerste 2 keer. Hierna hebben we het server register gecontroleerd met Norton System Works. hier vond hij een paar fouten. Deze hebben we gerepareerd en toen ging de installatie wel goed.

Na het rebooten kreeg ik alleen een BSOD met de melding "Inaccessible_boot_device" error.

Ik kan nu nergens meer in.. ook niet in veilige modes enz.
Hoe kan ik nu system restore uitvoeren?

PC:
CPU AMD 1Gig
2 x 40 GB Raid 0
Win 2k server
1gig geheugen

Iemand Tips/ Trucs?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28

momania

iPhone 30! Bam!

Booten van cd en dan in de recovery console het een en ander proberen?
Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

je begint al fout met norton system works automatisch spullen te laten repareren...... weet je wel wat er gerepareert is? heb je backup gemaakt voor je sp4 ging draaien etc.

en idd wat momania aangeeft lees die hele thread van em rustig door en veel hobby plezier.

• Looki

Looki

Topicstarter
Ik heb een backup gemaakt.. ben nu bezig met de cd van win 2k.. alleen hoe dat repareren werkt ??? ik ben nog aan het zoeken..
Dat wordt nog langer overwerken.. ben nu al 14 uur achterelkaar aan het werk. ik dacht, als iedereen naar huis is ff op alle servers SP4 draaien.. alleen bij 1 loopt hij verkeert :(

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Looki

Looki

Topicstarter
Hoe kan ik nu in de console die driver in windows inplanteren? ik kan hem namelijk wel in de system zetten ofzo.. maar dan laad hij hem nog niet.

• Looki

Looki

Topicstarter
Morgen moet de server weer draaien.. kleine kick :)

• momania
  • Laatst online: 15:28

momania

iPhone 30! Bam!

Looki schreef op 18 September 2003 @ 00:00:
Morgen moet de server weer draaien.. kleine kick :)
Dan heb jij een probleem en niet wij, het is op GoT niet de bedoeling om je topic binnen 24 uur te kicken. zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Anyway: heb je nu al fixboot of sfc geprobeerd in de console geprobeerd?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Looki

Looki

Topicstarter
fixboot wel... sfc kan ik niet starten staat er niet op..

• Arnaud
  • Laatst online: 15-05 10:51
Heb je al geprobeerd om bij het opstarten op F8 te drukken en te kiezen voor "Last Known Good Configuration" ?
Pagina: 1