Zeker een D-link AP? Die werkt met beide maar op 11Mbit, maar met de Truemobile ben je beter op de toekomst voorbereid
En de accu, die gaat met beide minder lang mee. Als het je puur om accuduur gaat moet je geen wireless gebruiken, zenden kost energie, weet je.
Ik verwacht eigenlijk niet dat de Dell kaart echt meer energie gebruikt, de grootste stroomvreter is de zender en die zullen waarschijnlijk vanwege wettelijke normen niet ver uit elkaar liggen wat vermogen betreft.
Ik heb zelf een truemobile in m'n laptop, deze is echter uitgeschakeld en blijft dit ook. Laptop is van m'n baas en die wil dat ivm vertrouwelijke info op mijn PC. Ze vertrouwen niet op WEP, wie had dat ooit gedacht
En in reactie op jouw latere vraag, die chips zijn ongekoeld dus geen (extra) herrie, bij beide. Ik heb zelf goede ervaringen met Dell laptops, ik heb wel begrepen dat kleine reparaties en losse onderdelen peperduur zijn. Ik heb geen ervaring met Acer.
Algemeen advies vragen over welke je moet kopen komt je mogelijk op een slotje te staan, je eerste vraag vond ik al op het randje. Je had al veel met google kunnen vinden. En dan heb ik het niet een sover de topic titel, kan een mod daar niet iets duidelijks van maken? In OH zegt die al helemaal niets.
[
Voor 51% gewijzigd door
Verwijderd op 17-09-2003 22:04
]