Ik heb vandaag SuSE linux 8.2 geinstalleerd, maar nu is er een probleem met m'n beeldscherm, je meot zegmaar scrollen naar de zijkant, om het hele beeld te kunnen zien moet je dus steeds met je muis bewegen zodat het beeld naar rechts verschuift, alsof er een virtual resolution is ingesteld, maar dit is niet zo zover ik weet, het is een schone installatie, niks aan gedaan nog.
Het is alleen op mijn CRT, er hangt ook een TFT aan (op een Club3D Radeon 9700 Pro), op de TFT is 't beeld wel normaal.
heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? en ook hoe ik allebei de schermen kan gebruiken apart zegmaar?
edit: het is nu gelukt met het scherm normaal krijgen, dit door XF86 eens goed te configureren, maar nu moet ik nog met dual screen gedoe aan de praat krijgen..enig idee?
Het is alleen op mijn CRT, er hangt ook een TFT aan (op een Club3D Radeon 9700 Pro), op de TFT is 't beeld wel normaal.
heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? en ook hoe ik allebei de schermen kan gebruiken apart zegmaar?
edit: het is nu gelukt met het scherm normaal krijgen, dit door XF86 eens goed te configureren, maar nu moet ik nog met dual screen gedoe aan de praat krijgen..enig idee?
[ Voor 14% gewijzigd door Ridcully op 17-09-2003 22:06 ]